Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:04:21 GMT

کرانچار: از تیم‌های لیگ گله دارم اما ما هم قدرتمندیم!

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۱۵۱

کرانچار: از تیم‌های لیگ گله دارم اما ما هم قدرتمندیم!

سرمربی تیم ملی امید از باشگاه‌های لیگ برتری نسبت به عدم همکاری با تیم امید گله و اعلام کرد با این حال به دنبال صعود از مرحله اول با قدرت هستند.

به گزارش “ورزش سه” زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با ترکمنستان مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: 


به این واسطه می‌خواستم میل بزرگ خودمان را برای صعود به دور نهایی مقدماتی المپیک جهانی را ابراز کنم و با تمام رعایت احترامی که نسبت به تیم‌های بسیار خوب ترکمنستان، عراق و‌ یمن دارم ولی باید عرض کنم که در مورد دو تیم دیگر نتوانستم اطلاعات زیادی کسب کنم اگر چه چیز پنهانی به آن صورت در مورد ما وجود ندارد و با سرمربی تیم ملی عراق ما دو‌ مرتبه موفق شدیم که مسابقه داشته باشیم و آشنایی بسیار خوبی با شیوه بازی یکدیگر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوار هستیم که با توجه به اردویی که در تهران داشتیم نوید صعود به المپیک را بدهیم‌.

 

وی در مورد لیست ۲۳ نفره نهایی تیم ملی امید گفت: ما لیست را باید تا ساعت ۱۳ که جلسه مدیران تیم‌‌های ملی بود اعلام می‌کردیم و به نظرم نیاز به این کار نبود. منتها لیست ۲۳ نفره را اعلام کردیم و بر اساس اسامی و کیفیتی که دارند و من فکر می‌کنم بسیار لیست واقع بینانه است و نوید این را می‌دهد که بتواند با موفقیت این مرحله را پشت سر بگذارد. تقریبا همگی همان بازیکنانی هستند که در اردوهای قبلی حضور داشتند و باید بگویم که استفاده بسیاری خوبی از تمام اردوها داشته‌ایم. به غیر از این مشکلی که در چند وقت اخیر داشتیم و برخی از تیم‌ها متاسفانه از دادن بازیکنان به ما سر باز زدند و تقریبا مسئله‌ای نداشتیم. البته چند مصدوم داشتیم که تقریبا بهبودی پیدا کرده‌اند.

 

کرانچار در پاسخ به این سوال که می‌تواند اعتمادی که به رده پایه داشته را به دست آورد یا خیر، گفت: ما این اعتماد را ظرف شش روز آینده در مسابقاتی که خواهیم داشت به دست خواهیم آورد اما با توجه به مسابقات خوب دوستانه‌ای که پشت سر گذاشتیم در مسیر خوبی قرار داریم.

زلاتکو کرانچار(سرمربی) تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال برزیل، پرستاره‌ترین و پرافتخارترین تیم دنیا، ماه گذشته در یک رویارویی هیجان‌انگیز که رقابت دو قدرت مطلق فوتسال آمریکای جنوبی و جهان را به نمایش گذاشت، با نتیجه 2 بر صفر آرژانتین را شکست داد و برای یازدهمین بار عنوان قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را بالای سر برد. شاگردان خاویر که با قهرمانی در این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ازبکستان را بدست آورده‌اند، پیش از این رویداد بزرگ سه دیدار دوستانه را با فرانسه، اوکراین و لیتوانی خواهند داشت و به همین منظور، 14 بازیکن توسط مارکینیوس به اردوی جدید سلسائو فراخوانده شدند.

در فهرست جدید خاویر، نام بازیکنی از تیم بارسلونا دیده نمی‌شود و این مربی به اعجوبه‌های آبی اناری‌ها که شب گذشته قهرمان کوپادِاسپانیا شدند، استراحت داده است. اگرچه ویلیام و ریچارد به ترتیب به عنوان بهترین فلنگ‌های راست و چپ لیگ باشگاهی برزیل برای اولین بار پیراهن تیم ملی را بر تن خواهند کرد. علاوه بر آن‌ها، سه بازیکن دیگر ( لوکاس گومز و لئاندرو لینو بازیکنان مگنوس و هنریکه از جونویل ) که در لیگ ناسیونال برزیل به میدان می‌روند و تنها بازیکنان دعوت شده از لیگ داخلی به شمار می‌روند. سایر ستاره های سلسائو همگی لژیونر هستند که در لالیگا ( لیگا ناسیونال اسپانیا) توپ می‌زنند و اکثریت آن‌ها در ال‌پوزومورسیا حضور دارند.

با این حال، پیتو، ماتئوس، دایگو و فرائو، بزرگ‌ترین غایبین تیم ملی فوتسال برزیل در سه دیدار دوستانه پیش‌روی برابر سه تیم اروپایی‌ محسوب می‌شوند.

تیم‌های ملی برزیل، آرژانتین، ونزوئلا و پاراگوئه، نمایندگان قاره آمریکا جنوبی در جام جهانی ازبکستان خواهند بود. بزرگترین آوردگاه فوتسال جهان، از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر در ازبکستان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • قطع امید بایدن از دولت نتانیاهو در غزه + فیلم
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • (عکس) گروه‌بندی یورو ۲۰۲۴ تکمیل شد؛ لیست تیم‌ها را ببینید!
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد
  • دروازه‌بان نساجی از لیست خارج شد
  • تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است
  • عکس| کریستیانو رونالدو صدرنشین لیست سیاه لیگ عربستان