Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:43:10 GMT

تلاش همگانی برای کاهش حوادث در نوروز ۹۸

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۱۵۹

تلاش همگانی برای کاهش حوادث در نوروز ۹۸

استاندار بوشهر در جمع مسئولین و جوانان جمعیت هلال احمر استان خواستار شد: تلاش همگانی برای کاهش حوادث در نوروز ۹۸ صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر پنجشنبه (۱ فروردین) در افتتاح طرح پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و سال جدید، بیان کرد: از مسئولین و جوانان جمعیت هلال احمر که در این حوزه فعالیت می‌کنند و زمینه خدمت رسانی بهتر به مسافرین نوروزی را در این ایام فراهم می‌کنند، تشکر میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استاندار بوشهر افزود: از مسافرین و رانندگان خودروهای شخصی و عموم مردم خواهشمندیم که با رعایت نکات ایمنی زمینه سفر خوب و ایمنی را برای خود و دیگران ایجاد کنند که لحظات شیرینی و دور از حوادث ناگوار را در این ایام داشته باشند.

 

 

گراوند بیان کرد: جهت کاهش حوادث جاده ای در ایام نوروز، از عموم مردم و مسئولان دعوت می‌کنم به « کمپین بهرفت » بپیوندند و با رعایت قوانین و مقرراتی که در این پست‌ها توسط جوانان هلال احمر به آنان منتقل می‌شود را در دستور کار و سفر خود قرار دهند.

 

 

در پایان این آیین استاندار، معاونین و سرپرست جعیت هلال احمر در میثاق نامه کمپین بهرفت دست نوشته‌هایی به یادگار نوشتند.

 

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان عید نوروز چهارشنبه سوری ایام نوروز استان بوشهر مراسم اعتکاف اردبیل شبستان پیام نوروزی سال رونق تولید نوروز ۹۸ جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، جعفر میعادفر، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت.

وی از فعالیت دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود