Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:33:30 GMT

ریختن گازوئیل در جاده هراز تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۱۸۶

ریختن گازوئیل در جاده هراز تکذیب شد

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به انتشار کلیپی از وضعیت محور هراز، منطقه هردورود (چالدران)، ضمن تکذیب هرگونه اخباری در خصوص ریختن گازوئیل در این منطقه، گفت: این نقطه از جاده هراز بدلیل داشتن پیچ تند از مناطق حادثه خیز در محور هراز است که متاسفانه برخی رانندگان به علت تخطی از سرعت مطمئنه در این نقطه دچار سانحه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وقوع واژگونی یک دستگاه خودرو در این منطقه و به تبع آن ریخته شدن روغن و آب رادیاتور آن در کف جاده و در ادامه بارش باران، موجب لغزندگی سطح جاده شد، افزود: متاسفانه بدلیل وقوع این حادثه و بدنبال آن رعایت نکردن سرعت مطمئنه از سوی رانندگان وسایل نقلیه، شاهد بروز حادثه رانندگی در این نقطه بوده ایم که مراتب سریعا از طریق راهداری برای ایمن سازی اعلام گردید.

سرهنگ قدمی از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص ریختن گازوئیل و روغن در محور‌ها ضمن مستندسازی نسبت اطلاع رسانی دقیق و به موقع به پلیس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اقدام کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران از کاربران فضای مجازی خواست: از بازنشر چنین اخباری جدا خودداری کنند و به جای آن با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در راستای پیشگیری از حوادث رانندگی و کاهش تصادفات یاری کنند.

انتهای پیام/آ

 تکذیب شایعه ریختن گازوئیل در جاده هراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان