Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در اولین روز از سال ۱۳۹۸ مهندس علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو، طی پیامی فرارسیدن سال نو و عید باستانی نوروز را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

      بسم الله الرحمن الرحیم 

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّل

 

بهار فصل رویش است و شادابی، فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است، آری بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سر سبزی و حیات را به تلاوت نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل های گذشته و حال است که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای  اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم به ارمغان آورده است. 

اینجانب با استعانت از آفریدگار جهان فرا رسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت است به تمامی ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی تبریک گفته و از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران کهنسال را برای همگان مسالت می نمایم. 

امید است با  یاری از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم مهدی موعود (عج) با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت  آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در سال ۱۳۹۸ که توسط معظم له به عنوان "سال رونق تولید" نام گذاری گردیده است، تمامی ملت ایران و به ویژه تمامی مسئولین و مدیران و خدمتگذاران کشور در مسیر خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین در مسیر رونق تولید، اشتغال و رشد و ارتقاء اقتصاد ایران اسلامی پیروز و سربلند باشند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جهان شور و نشاط نظام مقدس جمهوری اسلامی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر

ایسنا/خوزستان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، مجید منادی در پیام خود نوشت:

«همزمانی و هم‌زبانی بهار طبیعت، ماه مبارک رمضان و روز جهانی تئاتر فراخوانی است برای توجه به این هنر والا به‌ عنوان یکی از بهترین و قوی‌ترین ابزارها در جهت تعمق و تفکر انسان‌ها و هنرمندان این عرصه به مفهوم زندگی و ترویج هنجارهای اخلاقی. تئاتر یک مسیر است؛ مسیری تازه برای بهتر زندگی کردن، هنری که در آن باید فراتر از دیالوگ‌ و معنی رفت تا به تعالی روح رسید چراکه تئاتر می‌گوید و مخاطب خود را نیز به گفتن و آموزش وامی‌دارد. اینجانب روز جهانی تئاتر و تقارن همیشگی آن با نخستین روزهای بهار و حلاوت برکات ماه مبارک رمضان را خدمت همه تلاشگران هنرهای نمایشی تبریک عرض نموده و از همه کسانی که لحظات زندگی خود را وقف این هنر ارزشمند نموده‌اند تا بی‌واسطه با مخاطب خود سخن بگویند و در رشد، شکوفایی و ایجاد شور و شوق در جامعه بکوشند تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • برپایی جشن امام حسنی‌ها جلوه‌ای از عشق ملت ایران به کتاب الهی بود
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • در تمامی ادیان الهی هتک حرمت زنان مذموم است
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • تبریک تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰۳ + متن، پیام، اس ام اس و عکس نوشته ولادت کریم اهل بیت
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو