Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@14:37:39 GMT

در هیچ جای دنیا چنین برنامه ریزی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۳۱۱

در هیچ جای دنیا چنین برنامه ریزی وجود ندارد

 سرمربی عراق با انتقاد از برنامه مسابقات اعتقاد دارد که این برنامه ریزی به سلامت تمام تیم ها ضربه خواهد زد.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات مقدماتی المپیک ازمرحله اول از فردا دوم فروردین ماه به میزبانی ایران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و تیم فوتبال امید ایران با تیم های امید عراق ، یمن، و ترکمنستان هم گروه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین دلیل سرمربی تیم فوتبال المپیک عراق عبدالغنی شهد درآستانه دیدار این تیم در برابر یمن با حضوردرنشست مطبوعاتی پیش از بازی درخصوص شرایط تیمش و مسابقات اظهار داشت:« ابتدا باید بگویم که ما رویاها و آرزوهای بزرگی را برای صعود از این مرحله داریم و به خاطر اینکه به سابقه و پیشینه تیم المپیک عراق نگاه می کنیم .   تیم فوتبال امید عراق دردوره قبلی موفق به صعود به مسابقات المپیک شد ودر آن جا هم نتایج بسیار خوبی را کسب کردکه افتخاری برای فوتبال کشورعراق بود وبه همین دلیل ما هم می خواهیم این موفقیت را دوباره تکرار کنیم .»


وی در ادامه افزود:«  با این وجود باید بگویم برای تمامی حریفان در گروه احترام زیادی قائل هستیم ، ضمن اینکه امید زیادی برای صعود از این گروه را داریم. شاید بعضی ها تصور کنند ایران و عراق شانس اول گروه را دارند و فینال این  گروه بین این دوتیم برگزار خواهد شد. اما من چنین نظری ندارم . به نظرمن فاصله بین تیم ها در گروه بسیار کم است و در گروه سختی قرار داریم و قدرت های نزدیکی دراین گروه وجوددارند.همچنین تیم دوم هم تلاش می کند که به عنوان یکی ازبهترین تیم های برتر دوم به مرحله بعدی صعود  کند.»


عبدالغنی با انتقاد از فشردگی شدید مسابقات که باید تیم ها درعرض 6 روز سه بازی انجام دهند گفت:«یکی از چیزهایی را که باید به آن اشاره کنم برنامه عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا است تقریبا در هیچ کجای جهان مسابقاتی بدین شکل برگزار نمی شود. متاسفانه این در حالی است که AFC دائما در خصوص سلامتی  بازیکنان تاکید ویژه ای دارد. واقعا چرا باید مسابقات با این عجله برگزار شود که حتما در کیفیت و سلامت بازیکنان تاثیر زیادی می تواند داشته باشدو فرصتی برای ریکاوری و آمادگی سازی تیم ها بین بازی های عملا وجود نخواهد داشت.»

 

وی در خصوص غیبت بازیکنانی مثل مهند علی هم اشاره کرد:« ما در این تیم از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان استفاه نکردیم و سعی کردیم از بازیکنانی که بتوانند در اردوهای خودمان حضور داشته باشند استفاده کنیم .»

تیم ملی عراق عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عراق عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا

بنیامین فرجی با قبول شکست برابر حریف قزاقستانی، نایب قهرمان کانتندر جوانان جهان در رده سنی زیر ۱۷ سال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در فینال مسابقات تنیس روی میز کانتندر جهانی لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال، بنیامین فرجی امروز (چهارشنبه) با ۱۴ سال سن به مصاف آلن کورمانگالیف حریف قدرتمند قزاقستانی با ۱۷ سال سن رفت و با نتیجه ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و صاحب مدال نقره این رقابت‌ها شد.

فرجی پیش از رسیدن به فینال حریفانی از لبنان، مصر و قزاقستان را از پیش رو برداشته بود.

بنیامین فرجی دارنده رتبه یک رنکینگ زیر ۱۵ ساله‌های دنیا را در این مسابقات عهده‌دار بود.

دیگر خبرها

  • دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم