Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@09:05:46 GMT

اخبار ورزشی 14:30 پنج شنبه، 1 فروردین 1398

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۳۶۷

‍‍‍‍‍‍

را یافتن دو نماینده ایران به دیدار پایانی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال آسیا مهمترین خبر بخش مشروح ورزشی 14:30 در نخستین روز سال جدید است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تیم فوتبال امید فردا در نخستین دیدارش در رقابت‌های انتخابی المپیک در ورزشگاه آزادی به مصاف ترکمنستان می‌رود، و مسابقات انتخابی فوتبال جام ملت های اروپا 2020  امشب آغاز خواهد شد، عناوین دیگر اخبار مهم این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح مشروح ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض گیشه سینمای ایران در اکران نوروزی و فروردین‌ماه ۱۴۰۳

فروش سینمای ایران در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، سه‌شنبه هفتم فروردین با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان، پرفروش‌ترین روز و سه‌شنبه ۲۸ فروردین با ۱۸۱ هزار و ۲۱۱ نفر پرمخاطب‌ترین روز نخستین ماه از سال جدید محسوب می‌شوند.

فیلم‌های سینمایی «تمساح خونی» با فروش بیش از ۸۸ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۲۴ میلیارد و ۸۳۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از بیش از ۱۸ میلیارد و چهار میلیون تومان، «آپاراتچی» با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان و «نوروز» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان رتبه‌های اول تا پنجم جدول فروش فروردین ۱۴۰۳ را به خود اختصاص دادند.

همچنین فیلم‌های «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومان، «روشن» با فروش بیش از ۱۷۱ میلیون تومان و «مسافری از گانورا» با فروش بیش از ۴۰ میلیون تومان در رتبه‌های ششم تا دهم جدول فروش فروردین ماه قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ۱۴۰۳
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت
  • روز‌های پرفروش و پرمخاطب سینما در فروردین‌ماه
  • نزدیک ۲.۸ میلیارد دلار تامین ارز در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
  • اعلام روزهای پرفروش و پرمخاطب سینما در فروردین‌ ماه
  • نبض گیشه سینمای ایران در اکران نوروزی و فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • تامین حدود ۲.۸ میلیارد دلار ارز طی نخستین ماه سال ۱۴۰۳ در مرکز مبادله
  • تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
  • پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین روز سینمایی فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد
  • فروش سینمای ایران در فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد