Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:49:01 GMT

زیرساخت رونق تولید در استان فراهم شده است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۴۲۸

زیرساخت رونق تولید در استان فراهم شده است

گوهرگانی: با توجه به پتانسیل های مختلفی که در استان وجود دارد در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری کارهای خوبی شده است، سیاست ما بر این است که از همه ظرفیت های استان استفاده کنیم که نیاز مردم استان از تولیدات دخلی استان تامین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص انتخاب " رونق تولید " به عنوان شعار سال 98 از سوی مقام معظم رهبری، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو گفت: با توجه به نامگذاری سال 98 به نام سال رونق تولید و تاکید مقام معظم رهبری، خوشبختانه زیرساخت در رابطه با بحث رونق تولید از قبیل آیین نامه های اجرایی و دستورالعمل هایی که دولت با توجه به سیاست اقتصاد مقاومتی و عناوین سال های قبل که در خصوص حمایت از تولید داخلی داشته، فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جعفر گوهرگانی ادامه داد: آماده بودن زیرساخت ها باعث می شود که عزم مسئولین نیز جدی تر شود و با توجه به تسهیلات رونق تولید و کارگروه های رفع موانع تولید در سطح استان ها، واحدهای نیمه فعال و راکدی که وجود داشتند به چرخه تولید برگردند و قطعا با توجه به سیاست گذاری و شعار سال، باید بیش از گذشته نسبت به رونق تولید در استان فعالیت داشته باشیم.

 

وی افزود: در کارگروه رونق تولید استان در هر یک از سال های 96 و 97 برنامه های خوبی وجود داشت و امسال بالغ بر 240 مصوبه داشتیم و بیش از 200 میلیارد تومان جذب تسهیلات رونق تولید بود که کمک بسیار خوبی برای واحدهای نیازمند بود.

 

گوهرگانی ادامه داد: در رمینه حمایت از کالاهای داخلی؛ نباید به تحریم این گونه نگاه شود که کشور را از پای در می آورد در حقیقت تحریم ها باعث شد که ما از این فرصت استفاده کنیم.

 

معاون امور اقتصادی استاندار بیان کرد: با توجه به پتانسیل های مختلفی که در استان وجود دارد در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری کارهای خوبی شد به عنوان مثال در بخش کشاورزی بالغ بر 25 مورد واحدهای تولید دام، طیور و آبزیان داشتیم و همین تعداد نیز در زمینه گیاهان دارویی و تولیدات گلخانه ای کار شد.

 

گوهرگانی به حوزه صنعت نیز اشاره کرد و گفت: خیلی از صنایعی که حتی نیمه فعال بودند به چرخه تولید برگشتند ضمن این که تسهیلات اشتغال روستایی هم در خدمت حمایت از تولیدات داخلی استان بود.

 

وی در پایان گفت: سیاست ما بر این است که از همه ظرفیت های استان استفاده کنیم که نیاز مردم استان از تولیدات داخلی استان تامین شود ضمن این که برخی از صنایع ما وابسته به برخی استان های دیگر است اما در زمینه صنایع پایین دستی و پتروشیمی هم امیدوارم بتوانیم در سال 98 حداقل در زمینه راه اندازی پتروشیمی گچساران گام موثری صورت گیرد تا در این صنعت و سایر صنایع پایین دستی حوزه نفت خودکفا شویم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد

طرفداری| نتایج آزمایش‌ دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران مثبت اعلام شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین باتوجه به تست‌های اخذشده در مسابقات داخلی و بین المللی، نمونه ۴ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و ۲ ورزشکار در مسابقات داخلی سال ۲۰۲۳ مثبت اعلام شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم تایید نهایی احکام، نام این ورزشکاران تا اطلاع بعدی اعلام نخواهد شد. این فدراسیون همچنین اعلام کرده که مطابق سنوات گذشته، برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ‌کس مماشات نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج