Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:28:37 GMT

رگبار پراکنده و نوسان دما در همدان پایدار است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۴۶۴

رگبار پراکنده و نوسان دما در همدان پایدار است

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: رگبار موقت و پراکنده به همراه نوسان دما و وزش باد طی 24 ساعت آینده در سطح استان همدان پایدار است.

محمد حسن باقری شکیب روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با توجه به نقشه های پیش یابی ماهواره ای، آسمان نقاط مختلف این استان تا فردا جمعه پایدار است اما شاهد نوسانات تغییر دما، رگبار موقت و وزش باد در ساعاتی از شبانه روز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مناطق شمالی استان از جمله همدان، رزن، کبودراهنگ، فامنین و گل تپه در گاهی از اوقات روز به ویژه شب شاهد افزایش ابر و رگبار موقت می شود.
باقری شکیب خاطرنشان کرد: همچنین در مناطق جنوبی استان شامل شهرستان های ملایر، نهاوند و تویسرکان نیز گاهی افزایش ابر و سرعت وزش باد را در ساعاتی از روز پیش بینی می کنیم.
وی پیشینه و کمینه دمای همدان طی 24 ساعت گذشته را به ترتیب 9 درجه سانتیگراد بالای صفر تا پنج درجه زیر صفر اعلام کرد.
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: دمای فعلی هوای همدان هفت درجه سانتیگراد بالای صفر است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسي آب و هوا رگبار پراكنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی ها در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، در شبانه روز آینده افزایش ابر ، بارش های پراکنده باران  و در ارتفاعات و نواحی شمالی بارش پراکنده برف پیش بینی می شود .

امشب در نیمه شرقی و نواحی شرقی استان سمنان دما بین یک تا ۳ درجه کاهش دارد و از بعد از ظهر فردا روند افزایشی دمای هوا آغاز می شود .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی رگبارهای پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • نیاز دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به منابع پایدار درآمدی است
  • آسمان اردبیل صاف در برخی مناطق با رگبار پراکنده خواهد بود
  • رگبار‌های پراکنده در جنوب و غرب استان مرکزی
  • وقوع رگبار‌های پراکنده و تندباد در آسمان خوزستان
  • وقوع بارش‌های پراکنده و موقت برای کرمانشاه
  • ادامه بارندگی ها در استان سمنان
  • پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
  • ادامه بارندگی ها در سمنان