Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@02:02:12 GMT

مطالبه دانشجویان پیام نور چرام به فرمانداری کشیده شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۴۶۹

مطالبه دانشجویان پیام نور چرام به فرمانداری کشیده شد

در مدت گذشته که رسانه ها خبر از تعطیلی دانشگاه پیام نور را می دادند و بحث انتقالی این دانشگاه را به واحد کهگیلویه پیش بینی می کردند، در نهایت این پیش بینی رنگ واقعیت گرفت و دانشجویان پیام نور برای رفع مطالبه خود به فرمانداری چرام رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس در روزهای گذشته که رسانه ها خبر از تعطیلی دانشگاه پیام نور  را می دادند و بحث انتقالی این دانشگاه را به واحد کهگیلویه پیش بینی می کردند، در نهایت این پیش بینی رنگ واقعیت گرفت و دانشجویان پیام نور برای رفع مطالبه خود به فرمانداری چرام رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دانشجویان پیام نور به این علت برای ادامه تحصیل به شهرهای اطراف مراجعه نمیکنند که متحمل هزینه های بیشتر برای این عزیزان وخانوادهای محترم آنها خواهد شد.

از طرفی مراجعه دانشجویان این شهرستان به شهرهای اطراف با خطرات تصادفات جاده ای قابل توجیه نیست.

 

 

حال تعدادی از دانشجویان با فرماندار چرام دیدار کردند و رفع این مشکل را از وی خواستار شدند.

فرماندار چرام نیز تماسی با نماینده شهرستانهای چهارگانه داشت تا برای این مشکل تدبیری اندیشه شود.

 

با توجه به شنیده ها،عدل هاشمی پور بیان کرده است که تا اوایل مهرماه در یک مکان استیجاری مستقر شود تا در یک فرصت مناسب چنین مشکلی تعیین و تکلیف کنیم.

طی اطلاعات خبرنگاراین پایگاه خبری،دانشگاه پیام نور بعلت اینکه کمتر از 60کیلومتر با واحد مرکزی پیام نور(کهگیلویه)فاصله دارد،قادر به ماندن در چرام نیست و از طرفی این مورد مصوبه دانشگاه پیام نور کشور است.

 

حال باید مشاهده کرد وضعیت این دانشگاه به کجا می رسد و آیا مردم و مسئولان چرام برای ماندن این مرکز عالی تدبیر یا فکری می کنند یاخیر.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان ثبت نام کردند و تحصیل خود را از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌کنند.

مهران محسنی افزود: این دانشجویان از اتباع کشورهای پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته‌ پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کردند.

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود:هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی‌ از ایران به همراه خود ببرند.

این مسئول اضافه کرد: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.

این مسئول گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت ها و زیرساخت های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • شرکت دانشجویان نُخبه اصفهان در طرح مهارت‌پرور رفعت
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام