Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، با تبریک فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت به مردم استان، گفت: امیدوارم سال جدید سالی توأم با خیر و برکت و سعادت و سلامت برای همه هموطنان عزیز به‌ویژه مردم شریف آذربایجان شرقی باشد.

وی همچنین با تبریک میلاد باسعادت حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر، به روایتی از آن حضرت درخصوص اهمیت زمان‌شناسی و نگاه به گذشته، حال و آینده اشاره کرد و گفت: تغییر و تبدیل سال، فرصت مناسبی برای ارزیابی گذشته در زندگی فردی و اجتماعی، مرور موفقیت‌ها و ناکامی‌ها و درس گرفتن برای آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته موفقیت‌های بزرگی برای کشور به دست آمده است، افزود: در عین حال مشکلات و دشواری‌هایی هم داشته‌ایم که باید با آسیب‌شناسی آنها، بتوانیم مشکلات را در آینده کاهش دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه باید موقعیت کنونی را بشناسیم و برای آن برنامه داشته باشیم، گفت: امروز با سختی‌ها و فشار‌هایی که ناشی از تحریم‌های ظالمانه است روبه‌رو هستیم و زمان‌شناسی اقتضا می‌کند که برای عبور از این پیچ تاریخی تدبیر کنیم.

وی با بیان اینکه حرکت به سمت پیشرفت، تعالی و سعادت جامعه در گرو تلاش و تدبیر انسان‌هاست، افزود: باید از تحول طبیعت درس بگیریم و با تغییر و دگرگونی در درون خود و زدودن خصلت‌های منفی به سمت اصلاح جامعه حرکت کنیم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: بهار، مسیر اعتدال است و اگر به دنبال موفقیت هستیم باید در همه شئون زندگی مشی اعتدال را در پیش بگیریم.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تلاش مضاعف و عزم جدی آحاد مردم برای رسیدن به آینده‌ای روشن، اظهار کرد: مردم در روز‌های سخت همواره همبستگی و همدلی خود را نشان داده‌اند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: محور اصلی این بیانیه، تلاش بیشتر و خوش‌بینی و امید به آینده است که تحقق آن با جدیت و اهتمام در استان پیگیری می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ناامید کردن نسل جوان، گفت: با وجود این تلاش‌ها، آینده از آن ملت ایران و جوانان تلاش‌گر ماست.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش سازمان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد برای راه‌اندازی کمپین‌های اجتماعی در جهت ایجاد امیدواری در جامعه، از همه گروه‌های مراجع و صاحبان تریبون در جامعه اعم از روحانیون، فرهنگیان، اساتید، هنرمندان، ورزشکاران و کارآفرینان خواست تا آن‌ها هم به عرصه بیایند و دست در دست هم فضای امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند.

پورمحمدی همچنین با اشاره به اینکه پیشرفت جامعه در گرو رونق اقتصادی و اشتغال است، بر اهتمام و جدیت صنعت‌گران و تولیدکنندگان در این مسیر تأکید کرد.

وی از کارکنان دولت نیز خواست تا در سال جدید بیش از پیش در خدمت مردم و، ولی نعمتان انقلاب باشند تا در سایه تلاش آن‌ها خوش‌بینی و امیدواری مردم به آینده کشور افزایش یابد.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا سال ۹۸ بهتر از سال ۹۷ باشد، افزود: همه آحاد جامعه باید در این راستا تلاش کنند، چرا که به گفته بزرگان دینی، کسی که دو روزش یکسان باشد زیان‌کار است.

انتهای پیام/

همه باید برای بهبود وضعیت و نشاط و امیدواری در جامعه تلاش کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارآذربایجان شرقی تولید جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود

رییس‌جمهور کشورمان سوم اردیبهشت ماه با هدف تقویت مناسبات دوجانبه به پاکستان سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص سفر آتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به این کشور، گفت: اسلام آباد به زودی میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: اسلام آباد میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود و ما برای میزبانی و پذیرایی از هیأت ایرانی مطابق با فرهنگ و سنت مهمان نوازی خود آماده هستیم.

اسحاق دار در پاسخ به سوالی پیرامون تحولات خاورمیانه به ویژه حملات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: پاکستان بابت پیامدهای حمله اسرائیل به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود، از این رو بی توجهی جامعه جهانی به این اقدام باعث شد ایران دست به پاسخ نظامی علیه اسرائیل بزند.

وزیر خارجه پاکستان با بیان اینکه گسترش تنش‌ها و شروع جنگ جدید در منطقه به نفع هیچ‌کس نیست از جامعه جهانی و تمام ذی‌نفعان خواست برای تنش زدایی و کنترل اوضاع در خاورمیانه تلاش کنند.

گفتنی است، حجت السلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان قرار است ۳ اردیبهشت ماه در یک سفر رسمی با هدف تقویت مناسبات دوجانبه عازم پاکستان شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲