Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:38:29 GMT

ترافیک 3 محور اصلی قم سنگین و روان است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۷۰۲

ترافیک 3 محور اصلی قم سنگین و روان است

قم- ایرنا - رئیس پلیس راه قم گفت: ترافیک سه محور تهران به قم، قم به کاشان و قم به اراک از صبح امروز سنگین و روان است.

سرهنگ مختار پناهی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این سه محور که از روز گذشته شاهد ترافیک سنگین بوده همچنان حجم تردد در آن بالاست، افزود:در سایر محورهای استان ترافیک نیمه سنگین و روان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 212 هزار دستگاه خودرو روز گذشته وارد استان قم شده که بیشترین تردد در آزادراه قم -تهران ثبت شده است.
رئیس پلیس راه قم، بیشترین تصادفات روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان را عدم رعایت فاصله طولی اعلام کرد و گفت: متاسفانه از 25 اسفند ماه تاکنون در سوانح مختلف رانندگی در محورهای استان 2 تن جان خود را از دست داده و 24 تن نیز مصدوم شدند.
پناهی افزود: رعایت فاصله طولی، توجه کامل به جلو،اجتناب از توقف بی مورد در حاشیه راه ها، توجه جدی به بستن کمربند توسط تمام سرنشینان و همچنین رانندگی با صبر و حوصله از جمله توصیه هایی است که از رانندگان محترم می خواهیم به این توصیه ها عمل کنند.
7404/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوروز 98 پليس راه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده گفت: با توجه به تردد زائرین اربعین حسینی از محورهای مواصلاتی و لزوم ایمن سازی این محورها در سال گذشته ضمن خط کشی نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان در دو مرحله، عملیات شانه سازی در ۴۰ کیلومتر از این محور ها نیز انجام شده است.

ابراهیم رستمی، افزود: شهرستان نقده از لحاظ آسفالت راه های روستایی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با بهسازی و آسفالت ۳.۵ کیلومتر از این محورها در سال گذشته رتبه دوم برخورداری از آسفالت راه های روستائی در استان را به خود اختصاص داده است و ۱۲۰ کیلومتر از این محور ها تسطیح و رگلاژ شده اند همچنین در سال گذشته با توجه به نیاز شهرستان، یک کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان روکش آسفالت شد.

وی با اشاره به سایر فعالیت ها حوزه استحفاضی این شهرستان گفت: شانه سازی به طول ۲۳ کیلومتر در محورهای روستائی، شن ریزی ۱۱ کیلومتر از این محور ها، دیگر اقدامات حوزه راهداری در این شهرستان در سال گذشته را شامل می شود.

رستمی اظهار کرد: بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی