Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز به روز به تعداد لیگ هایی که از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده می کنند افزوده می شود.

طرفداری - در ابتدا، بحث های زیادی مورد استفاده یا عدم استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در فوتبال وجود داشت. موافقان و مخالفان نظرات خود را ارائه می کردند و نهادهای تصمیم گیری دچار تردید بودند. ولی در نهایت این دوران جدید در فوتبال آغاز شد و نتایج مثبتی هم به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش bold.dk، اتحادیه لیگ فوتبال آلمان اعلام کرده است از فصل 2019-2020 از سیستم کمک داور ویدیویی در رقابت های بوندس لیگای 2 استفاده خواهد شد. البته قبلا هم از VAR به صورت آفلاین در این رقابت ها بهره گرفته می شد ولی کمک داور ویدیویی نمی توانست با داور بازی صحبت کرده در روند تصمیم گیری ها مشارکت داشته باشد. به نظر می رسد استفاده از VAR در بوندس لیگای 1 نتایج خوبی داشته و همین باعث شده باشگاه های حاضر در لیگ دسته 2 آلمان هم بخواهند چنین چیزی را تجربه کنند. طبق گزارش منتشر شده، استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در بوندس لیگای 1 باعث اصلاح 60 اشتباه داوران شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه

سرویس پرداخت «سامسونگ پی» شرکت سامسونگ الکترونیکس، از سوم آوریل، دیگر با کارت‌های پرداخت ملی میر (Mir) روسیه کار نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، کارت‌های پرداخت صادره از سوی سیستم ملی پرداخت میر، پس از این که رقبای آمریکایی، فعالیتهایشان را در روسیه در واکنش به حمله نظامی مسکو به اوکراین در فوریه سال ۲۰۲۲، متوقف کردند و کارت‌های پرداخت صادره توسط آنها غیرفعال شدند، اهمیت بیشتری یافتند.

مقامات آمریکایی در فوریه، تحریم‌های گسترده ای را علیه روسیه وضع کردند که شامل سیستم ملی کارت پرداخت (NSPK) بود که کارت‌های میر را کنترل می‌کند.

«سامسونگ پی» در بیانیه ای در وب سایت خود اعلام کرد از سوم آوریل سال ۲۰۲۴، افزودن و استفاده از کارت‌های میر در «سامسونگ پی»، امکان پذیر نخواهد بود.

سرویس پرداخت سامسونگ اعلام کرد خدماتش در بلاروس که هدف تحریم‌های سنگین غربی قرار گرفته است، ادامه خواهد داشت.

سیستم ملی کارت پرداخت روسیه تائید کرد که استفاده از کارت‌های میر در اپلیکیشن «سامسونگ پی»، از سوم آوریل، معلق می‌شود. اما اپلیکیشن پرداخت میر را همچنان می‌توان از فروشگاه برنامه روسی «رواستور» (RuStore)، برای کاربران اندروید و گالری اپلیکیشن اندروید، دانلود کرد.

اپلیکیشن پرداخت میر در فروشگاههای برنامه اپل و گوگل قابل دسترس نیست.

بر اساس گزارش رویترز، آنتون گورلکین، معاون کمیته سیاست اطلاعاتی پارلمان روسیه، روز چهارشنبه در تلگرام نوشت: آمریکایی‌ها برای دشوار کردن زندگی روس‌ها،   با کره‌ای‌ها هماهنگ شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس
  • نبرد غیرقابل باور جانوری که در مقابل زهر مار‌ها مصونیت دارند + فیلم
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • ویدیویی تلخ از آزاده نامداری که وایرال شد
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد