Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@11:48:00 GMT

‌ترافیک پرحجم ‌در ‌جاده هراز و فیروزکوه ‌

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۹۱۸

‌ترافیک پرحجم ‌در ‌جاده هراز و فیروزکوه ‌

‌رییس پلیس راه شرق استان تهران از بارش برف در محورهای فیروزکوه و هراز خبر داد.

‌سرهنگ سیاوش محبی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین شرایط جوی و ترافیک در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران با بیان این که ترافیک در محور هراز و فیروزکوه بسیار پرحجم است، اظهار کرد: در طول محور هراز نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی در خصوص ترافیک در محورهای حرم تا حرم و جاده تهران- ورامین نیز گفت: این دو محور شاهد ترافیکی عادی و روان است.

وی در ادامه با بیان اینکه آزادراه تهران-قم محدوده پل شهید کاظمی و عوارضی نیز دارای ترافیک سنگین است اظهار کرد: از رانندگان و مسافران عزیز می‌خواهیم از هرگونه عجله و شتابزدگی پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که ترافیک در محورهای فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان است، گفت: در محدوده تهران- پاکدشت حجم خودروها افزایش یافته و ترافیک پر حجم است.

وی با بیان این که ترافیک در مابقی محورهای شرق استان تهران عادی و روان است، گفت: در محور فیروزکوه محدوده سربندان و در محورتهران-شمیرانات محدوده گردنه قوچک و هراز محدوده‌های تونل مشا و امام زاده هاشم شاهد بارش برف هستیم که می‌بایست رانندگان برای تردد در شرایط لغزنده صبر و حوصله را در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد حادثه ناگواری نباشیم.

محبی در خصوص آخرین وضعیت جوی ادامه داد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران به ویژه محورهای کوهستانی و برف گیر کشور الزامی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترافیک سنگین هراز فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در هراز و کندوان سنگین است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های استان گفت: با توجه به تصاویر دریافتی در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده‌های میانک تا مجلار، مسیر جنوب به شمال پل زنگوله تا تونل سنگین است.

وی با بیان این که تردد در محور هراز محدوده‌های آب اسک تا بایجان نیز سنگین است، افزود: تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

وی ادامه داد: وضعیت هوای ابری است.

کد خبر 6063327

دیگر خبرها

  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد