Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@06:37:11 GMT

پرواز‌های فرودگاه یاسوج در ایام نوروز برقرار است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۹۵۲

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از ایسنا، علی محسنیان، مدیر فرودگاه یاسوج امروز، یکم فروردین‌ماه اظهار کرد: پرواز‌های فرودگاه یاسوج در روز‌های پنجم، نهم و شانزدهم فروردین ماه سال ۹۸ انجام می‌شود.
وی افزود: شرکت هواپیمایی ماهان این اقدام را به منظور استمرار خدمات رسانی و ارتقای رضایت مندی مسافران پرواز‌های تهران به یاسوج و بلعکس در تاریخ‌های ذکر شده انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر فرودگاه یاسوج اضافه کرد: پرواز‌های تهران به یاسوج و بلعکس شرکت هواپیمایی ماهان در روز‌های دوشنبه ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه از تهران و ۱۴ و ۱۰ دقیقه از یاسوج و جمعه ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه از تهران و ۹ و ۴۵ دقیقه از یاسوج انجام می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی پرواز فرودگاه یاسوج ایام نوروز قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه استان به سرزمین وحی برای انجام حج تمتع اعزام می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حجاج در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری به خانه خدا اعزام می‌شوند.

وی در خصوص نحوه بازگشت حجاج نیز گفت: هنور تاریخ مشخصی در ارتباط با بازگشت حجاج اعلام نشده است اما معمولاً پروازهای بازگشت 25 روز پس از اعزام انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان در ارتباط با اعزام زائران حج عمره نیز گفت: طبق برنامه اعلام شده، فقط پنج تا شش فرودگاه بزرگ کشور شرایط اعزام زائران عمره را دارند و زنجان در این لیست قرار ندارد.

وی به موضوع برقراری پروازهای هوایی استان به فرودگاه‌های دیگر، گفت: این مهم از سوی فرودگاه زنجان و متولیان امر به ویژه استانداری در حال رایزنی است، اما مشکل اصلی به کمبود هواپیما باز می‌گردد.

به گفته مدیر فرودگاه شهدای زنجان، این فرودگاه در سال 1402 به 240 پرواز مسافربری داخلی و خارجی با 20 هزار و 843 مسافر و 982 پرواز غیر مسافری خدمات ارائه کرد؛ در سال 1401 نیز از این فرودگاه 32 پرواز مسافربری داخلی و خارجی با 3 هزار و 379 مسافر انجام و به هزار و 372 پرواز غیرمسافری خدمات ارائه شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز