Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@08:56:39 GMT

ایکس باکس بدون دیسک به زودی وارد بازار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۵۰۷۰

ایکس باکس بدون دیسک به زودی وارد بازار خواهد شد

ایتنا- شرکت مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد در سال جاری میلادی (2019) ایکس باکس وان جدیدی را به بازار عرضه کند که نیازی به دیسک ندارد. شرکت مایکروسافت در حال حاضر روی پروژه جدید خود کار می‌کند و قصد دارد نسل جدیدی از کنسول‌های بازی را به بازار عرضه کند. شایعه‌ای که در این خصوص منتشر شده است، نشان می‌دهد که این سیستم‌های جدید دارای درایو دیسک نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که این شرکت، بیش از هر زمان دیگری به این هدف نزدیک شده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این ایکس باکس تمام‌دیجیتال به زودی به بازار عرضه می‌شود و رویای مایکروسافت به حقیقت خواهد پیوست.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از دیجیتال ترندز، سیستم ایکس باکس وان بدون دیسک حدود 200 دلار قیمت خواهد داشت و قیمت آن نسبت به قیمت استاندارد مدل‌های فعلی، تا حد زیادی پایین‌تر خواهد بود. ظاهراً این کنسول در راستای برنامه «دیسک به دیجیتال» عرضه خواهد شد و به زودی این امکان در اختیار علاقمندان قرار داده خواهد که بتوانند کد بازی‌های قدیمی مورد علاقه خود را دانلود و روی ایکس باکس جدید اجرا کنند.
 
با تعریف پروژه “xCloud”، سهم فروش بازی‌های دیجیتال نسبت به بازی‌های فیزیکی، افزایش چشم‌گیری پیدا کرد و باعث شد که شرکت مایکروسافت به این فکر بیفتد که کنسول‌ها و بازی‌های ارزان‌تری به بازار عرضه کند. البته به خاطر یکسان نبودن سرعت اینترنت در سراسر ایالات متحده، به نظر می‌رسد که حداقل یکی از سیستم‌های نسل جدید ایکس باکس دارای دیسک درایو باشد.   سایز فایل بازی در چند سال اخیر به شدت بالا رفته است، به طوری که “Red Dead Redemption 2” بیش از 100 گیگابایت فضا نیاز دارد و در واقع روی دو دیسک‌ بلوری عرضه می‌شود. برای لذت بردن از دنیای بازی در xCloud، نیازی به کنسول ایکس باکس نیست.

این سرویس به گونه‌ای طراحی شده است که روی دستگاه‎های مختلفی از جمله گوشی هوشمند اجرا می‌شود. با پشتیبانی کنترلرهای سنتی و کارکرد صفحه نمایش لمسی ویژه، می‌توانید تجربه کامل یک کنسول را در کف دست خود داشته باشید.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ایکس باکس بازی دیجیتال کنسول بازی مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپوئل بدون مهری، پیش به سوی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دور هشتم از مرحله قهرمانی رقابت های لیگ برتر قبرس، با یک بازی مهم همراه بود که طی آن، آپوئل توانست در استادیوم خانگی خود با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیده و صدر جدول رده بندی را حفظ کند.

در این مسابقه و پس از ارسال یک ضربه کرنر، عصام چبکه در دقیقه 8 توانست روی ریباند ضربه سر یکی از هم تیمی هایش، گل نخست را وارد دروازه کرده و تیمش را پیش بیندازد.

گیورگی کویلیتایا مهاجم تیم ملی گرجستان، اختلاف را بیشتر کرد. او روی یک حرکت انفرادی و پس از پشت سر گذاشتن دو مدافع حریف، ضربه اش را وارد دروازه کرد تا بازی دو بر صفر شود.

کویلیتایا در ادامه یک گل به ثمر رساند که به دلیل برخورد توپ به دستش، این گل رد شد. او در نیمه دوم نیز پشت یک ضربه پنالتی ایستاد که ضربه اش به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و روی ریباند نیز شوت عصام چبکه به تیرک افقی اصابت کرد تا این توپ به شکل عجیبی وارد دروازه نشود.

در نهایت نیز آپوئل در روزی که سعید مهری را 90 دقیقه روی نیمکت داشت، دو بر صفر پیروز شد تا فاصله یک امتیازی خود با لارناکا را حفظ کرده و در فاصله 2 هفته مانده به پایان لیگ، امید اول قهرمانی باشد.

دیگر خبرها

  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • آپوئل بدون مهری، پیش به سوی قهرمانی
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها