Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از تشکیل چهار کارگروه مشترک برای پیگیری مباحث و توافق های آخرین نشست مشترک استانداران سراسر کشور با وزرای اقتصادی دولت برای رونق تولید خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست افزود: پس از برگزاری نشست ششم اسفندماه استانداران سراسر کشور با وزرای امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه سایر مدیران ارشد این وزارتخانه ها، مشروح مذاکرات جلسه که در برگیرنده اهم موانع و مشکلات و راهکارهای موثر برای توسعه همکاری های وزارت کشور و استانداری ها با چهار وزارتخانه یاد شده از جمله در چارچوب رونق تولید بود، در اسناد جداگانه تنظیم و برای هر یک از وزارتخانه ها ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دین‌پرست ضمن تشریح محتوای این اسناد خاطر نشان کرد: مجموع پیشنهادی استانداران بالغ بر 341 محور بود که سهم وزارت صنعت معدن و تجارت 135 محور، وزارت جهاد کشاورزی 87 عنوان، وزارت امور اقتصادی و دارایی 74 مورد و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی 45 محور بود.
دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور در پایان با اشاره به توافق پنج وزارتخانه برای ادامه پیگیری ها در این زمینه گفت: پس از انجام بررسی ها و اقدامات اولیه به منظور بررسی دقیق و محورهای پیشنهادی، حل و فصل و مرتفع کردن سریعتر موانع و مشکلات مطروحه از جمله در عرصه تولید، کارگروه‌های جداگانه‌ای در سطح معاونان ذیربط وزارتخانه‌های مزبور تشکیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به عنوان نماینده وزارت کشور، معاون طرح و برنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاون طرح و برنامه وزارت صنعت معدن و تجارت به عنوان نمایندگان هر یک از وزارتخانه‌ها، برای تشکیل کارگروه های چهارگانه تعیین و معرفی شده اند.
سیام**1751 **1559

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رونق توليد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بیش از ۳۰ کشور آفریقایی از اتحادیه آفریقا در اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا حضور می‌یابند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کار‌های بین المللی سازمان توسعه تجارت در نشست خبری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا اظهار داشت: ایران و کشور‌های آفریقایی از ظرفیت یکدیگر برای همکاری‌های اقتصادی مطلع نیستند بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در برای شناخت زمینه‌های تجاری طرفین است.

وی افزود: باکشور‌های آفریقایی میتوان در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی، واردات مواد اولیه تولید و ... می‌توان همکاری مختلفی داشت.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: با توجه به تخصص ایران در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی چند گروه از قاره آفریقا برای مذاکرات تخصصی در این حوزه هابه ایران می‌آیند.

وی تصریح کرد: در مساله زیر ساخت‌های بانکی با آفریقا هم یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است برای حوزه خدمات مالی و بانکی طراحی شده است.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بیش از ۳۰ کشور آفریقایی از اتحادیه آفریقا در اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا حضور می‌یابند.

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید