Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگوبا خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: کوه در جاده چالوس محدوده کله قندی ریزش کرده بود که با تلاش راهداران و ماموران انتظامی استان این مسیر بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه جاده سوادکوه محدوده پیچ آینه بر اثر ریزش کوه تا اطلاع ثانوی بسته است، افزود: منطقه پیچ آینه در جاده سوادکوه از مازندران به تهران مسدود است و راهداران و ماموران انتظامی در حال بازگشایی و پاکسازی این مسیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی ، هوای استان در ارتفاعات جاده هراز  محدوده لاریجان ، بارش خفیف برف و جاده‌های کیاسر، رامسر و آمل بارش باران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون امد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، هراز و کیاسر محدوده روستای سرکت  نیمه سنگین، پرحجم و روان است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده‌های جاده کرج – چالوس و هراز از امروز تا ساعت ۱۲ شب شنبه ۳ فروردین ماه ممنوع شد.

وی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد

به گزارش جام جم آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ شامگاه امروز در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که با پیروزی سه بر صفر میهمان سرخپوش همراه بود.

دانیال اسماعیلی فر (۷)، عیسی آل‌کثیر (۶۶) و محمدحسین کنعانی‌زادگان ۷۱ (برای پرسپولیس گلزنی کردند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد