Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رویترز نوشت: آیت‌الله علی خامنه‌ای امروز پنجشنبه اعلام کرد که ایران علیرغم فشار آمریکا و متحدانش برای برچیدن برنامه موشکی این کشور، مصمم به تقویت توانمندی‌های دفاعی خودش است به گزارش بلاغ، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رهبر معظم انقلاب ساعاتی پیش در حرم مطهر رضوی به ایراد سخنرانی نوروزی خود طبق سنوات گذشته پرداختند که حاوی نکات و پیام های مهمی برای داخل و خارج از کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین امر موجب شد تا رسانه های مختلف خارجی تنها لحظاتی بعد از پایان سخنرانی مقام معظم رهبری، به بازتاب گسترده بیانات ایشان پرداخته و آن را در صفحات اصلی رسانه های خود قرار دهند.

در همین خصوص خبرگزاری رویترز نوشت: آیت‌الله علی خامنه‌ای امروز پنجشنبه اعلام کرد که ایران علیرغم فشار آمریکا و متحدانش برای برچیدن برنامه موشکی این کشور، مصمم به تقویت توانمندی‌های دفاعی خودش است.

الجزیره العاجل نیز این بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب را در تیتر اصلی خود قرار داد: رهبر معظم ایران گفت موشک های ایران قادر به هدف قرار دادن همه پایگاههای نظامی خارجی در منطقه است.

پایگاه سعودی «الشرق الاوسط» نیز نوشت: (آیت‌الله) خامنه‌ای می‌گوید که ایران علیرغم فشار آمریکا به تقویت قدرت دفاعی خود ادامه خواهد داد.

پایگاه آمریکایی المانیتور هم نوشت: رهبر ایران مشکلات اقتصادی ایرانی‌ها را مشکل اصلی کشور خواند و در بحبوحه تحریم‌های آمریکا بر لزوم افزایش تولید ملی در ایران تاکید کرد.

یورونیوز هم بیانات رهبر معظم انقلاب را اینگونه بازتاب داد: رهبر عالی ایران در سخنرانی به مناسبت سال نو گفت که جمهوری اسلامی با موفقیت در برابر تحریم‌های بی سابقه و شدید آمریکا مقاومت کرد.

خبرنگار شبکه آمریکایی «بلومبرگ» در ایران نیز در مطلب خود نوشت: (آیت‌الله) خامنه‌ای در سخنرانی سالیانه نوروزی خود در مشهد گفت: "اروپایی‌ها (در برجام) به ما خیانت کردند و ما نباید درباره اینکه آنها بتوانند کاری بکنند، هیچ توقعی داشته باشیم"

پایگاه صهیونیستی «اسرائیل نیوز» نیز نوشت: (آیت‌الله) خامنه‌ای، اقتصاد را جدی‌ترین و فوری‌ترین مشکل ایران خواند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه توئیتر خود، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد نوشت:غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. 

معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را‌است معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژد‌ها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود