Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: دولت برای شتاب در خدمت رسانی به سیل زدگان استان گلستان 50 میلیارد ریال اعتبار علی الحساب در اختیار استانداری قرار داد اسماعیل نجار امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید هوایی از مناطق سیل زده گلستان اظهار داشت: این مبلغ به صورت فوری به حساب استانداری گلستان واریز شده و پس از تکمیل گزارش تیم های ارزیاب در کوتاه ترین زمان، مساعدت لازم برای کمک به حادثه دیدگان در هیات وزیران تصویب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به هشدارهای قبلی و اتخاذ تمهیدات لازم، اقدامات مدیران گلستان برای مدیریت سیل مطلوب و رضایت بخش بود. رییس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: با توجه به خروج سامانه بارشی از گلستان، تمرکز اقدامات استان بر روی نقاط آسیب دیده از سیل و کمک به ساکنان مناطق سیل زده خواهد بود. نجار افزود: اولویت نخست ما تلاش برای جلوگیری از افزایش خسارات مالی و ایمن کردن شرایط برای حفظ جان مردم است و از تمام توان برای مدیریت حادثه و کاهش خسارت‌ استفاده خواهیم کرد. بارندگی اخیر توام با طوفان خسارات زیادی در گلستان بر جای گذاشت و جان 2 کودک را در شهرهای کلاله و مینودشت گرفت. با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلمتر باران در گلستان بارید ضمن اینکه ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسیده است. ..ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۹ تهران در حاشیه بازدید رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پلیس راهور تهران بزرگ و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از طرح شاخه غربی بزرگراه یادگار امام گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تملک بخشی از معارضین، ۲۲۰ میلیارد تومان برای تملک اراضی ارتش و ۸۰۰ میلیارد تومان برای تملک سوله‌های آموزش و پرورش و در مجموع حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای رفع معارضان اختصاص یافته و رفع معارضان در مرحله نهایی قرار دارد.

محمد رحیم مرتضوی افزود: مردم منطقه ۹ از بار ترافیکی رنج می‌بردند و در مسیر میدان آزادی با ترافیک مواجه بودند و امیدواریم با اقدامات در حال انجام معاونت فنی و عمرانی، گشایش ترافیکی حاصل شود.

شهردار منطقه ۹ افزود: ۴۲ ملک با قیمت ۹۷۰ میلیارد تومان شناسایی و قیمت‌گذاری شده‌اند و ما ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سازمان املاک و مستغلات دریافت و درخواست کردیم اولویت‌ها از بین این ۴۲ ساختمان اعلام شود تا بتوان تملک آنها را به نتیجه رساند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ هم در این بازدید گفت: بار ترافیک میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، میدان فتح و معابر اطراف با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام سبک خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور با تاکید بر اهمیت تکمیل شاخه شرقی طرح گفت: در بخش شرقی این طرح و بزرگراه شهید شوشتری سال‌ها کاری انجام نشده و در این دوره اقدامات آن آغاز شده و البته هنوز به بهره برداری نرسیده است. وی افزود: با تکمیل شاخه شرقی این طرح، محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد