Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه منچستریونایتد به طرفدارانی که برای تشویق تیم به اسپانیا سفر خواهند کرد، یارانه می دهد.

طرفداری - منچستریونایتد باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا برود. آنها در بازی رفت میزبان خواهند بود.

به گزارش میرور، مدیران منچستریونایتد از تصمیم باشگاه بارسلونا در مورد قیمت بلیت بازی برگشت ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداران شیاطین سرخ برای تماشای بازی برگشت در نیوکمپ باید 102 پوند بپردازند. همین نکته باعث اعتراض طرفداران شده است. در تاریخ این باشگاه سابقه نداشته طرفداران تیم برای حضور در یک بازی اروپایی (غیر از فینال ها) با چنین قیمت بلیتی مواجه شوند. به همین خاطر مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند قیمت بلیت بازی رفت برای طرفداران بارسا را بالا ببرند و ما به التفاوت را به عنوان یارانه به طرفدارانی بپردازند که برای تشویق تیم به اسپانیا سفر خواهند کرد. در بازی با والنسیا و سویا هم قبلا چنین تصمیماتی اتخاذ شده است. باشگاه منچستریونایتد این خبر را طی بیانیه ای به اطلاع عموم رسانده است. آنها این حرکت را تصمیمی سخت ارزیابی کرده اند.

بدین ترتیب طرفداران بارسلونا برای تماشای بازی رفت در اولدترافورد باید 102 پوند بپردازند و (از پول حاصل) هرکدام از طرفداران منچستری که برای تشویق تیم در بازی برگشت بلیت تهیه می کند، 27پوند یارانه از سوی باشگاه دریافت می کند. در نتیجه بلیت بازی برگشت برای آنها 75پوند هزینه خواهد داشت. آنها 4610بلیت در اختیار خواهند داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!