Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:45:02 GMT

بارش برف، جاده بجنورد-جنگل گلستان را لغزنده کرده است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۵۴۳۳

بارش برف، جاده بجنورد-جنگل گلستان را لغزنده کرده است

بجنورد- ایرنا- کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی گفت: بارش برف شدید در گردنه امین الله در محور بجنورد- جنگل گلستان سطح جاده در این مسیر را لغزنده کرده است.

سرگرد محمد عمارلو پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون بارش برف و باران در محورهای مختلف استان گزارش شده و سطح جاده ها لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه رانندگان پیش از سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند گفت: از رانندگان درخواست می شود حتما تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند، با احتیاط برانند و به جد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اکنون ترافیک در جاده های استان روان است و تردد بدون مشکل خاص برقرار است.
به گزارش ایرنا، هواشناسی خراسان شمالی برای روزهای آتی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی کرده و به سیلابی شدن مسیل ها، لغزندگی جاده های کوهستانی و برف گیر و مه گرفتگی در گردنه ها و جاده ها هشدار داده است.
خراسان شمالی در حد فاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و هر ساله میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.
7185/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه بارش برف خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد

 استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه‌های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ چریش، یکی از این سبزی‌های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گیاه چریش چندین برگ دارد که مانند سبزی تره قسمت انتهایی آن در غلافی سفیدرنگ پیچیده شده است.

گیاه چریش در فصل بهار در همه سبزی فروشی‌ها عرضه می‌شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاییان با استفاده از این گیاه آشی موسوم به آش چریش و نانی به نام نان چریشی درست می‌کنند.

آش چریشی مخلوطی از حبوبات، بلغور و گیاه چریش است و نان چریشی نیز با استفاده از خمیر، زردچوبه، سیب زمینی، پیاز، روغن حیوانی و گیاه چریش در تنور پخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد