Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@13:06:12 GMT

تکرار ادعاهای ترامپ درباره ایران در پیام نوروزی

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۵۴۵۰

رئیس‌جمهور آمریکا در پیام نوروزی کاخ سفید به تکرار ادعاهای خود پرداخته و مدعی شد که در مقابل خواسته‌های مردم ایران سکوت نخواهد کرد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی نوروزی نوشت تبریکش را به کسانی که عید باستانی نوروز را در ایالات متحده و جهان جشن می‌گیرند، می‌فرستد.

وی افزوده است: نوروز زمانی ویژه برای جشن و شکرگزاری در غرب آسیا و آسیای مرکزی علی الخصوص ایران محسوب می‌شود تا گردهم بیایند و درحالیکه با یک احساس خوش بینی تازه برای آمدن بهار آماده می‌شوند، بر نعمت‌های سال گذشته تأمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ در ادامه پیام خود به تکرار ادعاهای واهی خود پرداخته و مدعی شده است کهمردم ایران در زیر فشار نظام ایران قرار دارند و نمی‌توانند به طور کامل در شادی این ایام شریک باشند.

وی با بیان اینکه مردم ایران خواهان بازپس‌گیری تاریخ پرافتخار، فرهنگ رسا و جایگاه راستین خود در جهان هستند، گفت که زندگی روزمره مردم ایران با مفهوم نوروز – که به معنای روز نو است – در تضاد می‌باشد.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه با ابراز همبستگی با مردم ایران اظهار کرد که نظام ایران را محکوم می‌کند.

وی در ادامه نامه خود نوشته است که هرگز در مقابل خواسته‌های مردم ایران سکوت نمی‌کند و مبارزه برای حقوق بشر را از یاد نخواهد برد.

ترامپ در انتهای این نامه گفته است که در جشن نوروز به مردم سراسر جهان می‌پیوندد.

 

ایسنا

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DAr برچسب ها: رییس جمهور آمریکا ، عید نوروز ، کاخ سفید ، دونالد ترامپ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رییس جمهور آمریکا عید نوروز کاخ سفید دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو

رئیس جمهور در پیامی به مردم پاکستان و به زبان اردو، از اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی ملت‌های ایران و پاکستان به عنوان ظرفیت مهمی برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی به مردم پاکستان و به زبان اردو، از اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی ملت‌های ایران و پاکستان به عنوان ظرفیت مهمی برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور یاد کرد.

رئیس جمهور در این پیام که در شبکه ایکس منتشر شده است، نوشت: «از طرف رهبری و ملت بزرگ ایران به مردم پاکستان که همواره از اسلام، ارزش‌های اسلامی، مظلومین فلسطین و حق و عدالت دفاع کرده‌اند، سلام عرض می‌کنم. اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان ظرفیت مهمی برای توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور فراهم کرده است.»

کد خبر 747079

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد