Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره آرسنال به توانایی‌های بالای مهاجم سنگالی قرمزها اشراف دارد.

طرفداری- ایان رایت، سادیو مانه را به چالش کشیده است تا خودش را به سطح محمد صلاح نزدیک کند.

به نقل از BBC Sport، صلاح فصل گذشته علاوه بر به ثمر رساندن ۴۴ گل، کفش طلای لیگ برتر را کسب کرد، به عنوان بازیکن سال PFA انتخاب شد و برای دومین سال پیاپی مانه را در راه کسب جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانه با به ثمر رساندن ۲۰ گل در مجموع رقابت‌های این فصل، نقش پر رنگی در لیورپول ایفا کرده است و حالا با ۱۷ گل زده در لیگ برتر، شانس آقای گلی در فصل ۱۹-۲۰۱۸ را دارد. 

رایت با مقایسه صلاح و مانه گفته است:

واقعا چیزهای زیادی نمانده است که (سادیو) نیاز به پیشرفت در آن‌ها داشته باشد. تنها باید ثبات داشته باشد و به گلزنی ادامه بدهد. او مشخصا از صلاح بهتر شده است. تنها باید فصلی همچون صلاح سپری کند. منظورم این نیست که او دقیقا می‌تواند فرم گلزنی صلاح را تکرار کند اما این تنها گامی است که باقی مانده است. هر کاری از دست او بر می‌آید. او می‌تواند دفاع کند، در مرکز خط حمله بازی کند، در کناره‌ها باشد و در کل می‌تواند هر جا ایفای نقش کند. 

مانه به تازگی در پست شماره ۹ عملکرد خوبی ارائه کرده است و رایت خواستار تداوم حضورش در آن پست است.

من مانه را در مرکز (خط حمله) ترجیح می‌دهم؛ به ویژه اگر (روبرتو) فیرمینو در فرم خوبی به سر نبرد. اگر دست من بود، او را در وسط قرار می‌دادم و شاید فیرمینو را بیرون می‌گذاشتم تا (ژردان) شکیری هم داخل زمین قرار بگیرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امشب لیگ برتر انگلیس، اورتون و لیورپول از ساعت ۲۲:۳۰ در دربی مرسی‌ساید به مصاف همدیگر می‌روند.

دو تیم در شرایط بسیار متفاوتی به سر می‌برند. قرمزها که در بازی‌های گذشته از کورس قهرمانی عقب مانده‌اند و از لیگ اروپا حذف شدند، در حال تلاش برای پس گرفتن صدر جدول هستند و در سمت دیگر آبی‌‌پوشان در رتبه شانزدهم قرار دارند و برای بقا می‌جنگند.

با این حال این دیدار همیشه فارغ از اوضاع دو تیم با جذابیت‌های بسیاری همراه بوده است. یورگن کلوپ برای بازی امشب مثل همیشه آلیسون بکر را در درون دروازه قرار داده و زوج ویرژیل فن‌دایک و ابراهیم کوناته در قلب دفاع ایستاده‌اند. در گوشه‌های دفاع هم الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون حضور دارند.

در خط هافبک الکسیس مک‌آلیستر که در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته در کنار دومینیک سوبوسلای و کورتیس جونز حضور دارد و در خط حمله هم محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز قرار گرفته‌اند.

ترکیب اورتون: جردن پیکفورد، بن گادفری، جیمز تارکوفسکی، جرد برنتویت، ویتالی میکولنکو، جک هریسون، جیمز گارنر، ادریسا گانا گیه، دوایت مک‌نیل، عبدولایه دوکوره و کالورت لوین

ترکیب لیورپول: آلیسون بکر، فن‌دایک، کوناته، آرنولد، رابرتسون، مک‌آلیستر، کورتیس جونز، دومینیک سوبوسلای، محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز

دیگر خبرها

  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند