Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:04:39 GMT

دسترسی به ۲۲ هزار عشایر گلستانی امکان پذیر نیست

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۵۴۹۷

دسترسی به ۲۲ هزار عشایر گلستانی امکان پذیر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی عصر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گنبدکاووس که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه خبر خوبی نداریم و عمق فاجعه بیشتر هر لحظه بیشتر می شود.

وی افزود: از گنبد خیالمان راحت شده است که بخشی از بحران را پشت سر گذاشته و حالا باید برای ساماندهی امور تلاش کنیم تا مردمی که آسیب دیده اند خسارتشان جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغعلی خطاب به فرماندار گنبدکاووس اظهار کرد: عشایر نباید فراموش شود البته کمک هایی به عشایران شده اما کافی نیست و در حال حاضر به ۲۲ هزار عشایر دسترسی ممکن نیست.

وی تصریح کرد: حتماً شرایط و امکانات که داریم را به کار بگیرید و مقامات مسئول و استانی و کشوری را در این خصوص بسیج کنید تا به شما کمک کنند چراکه در توان شهرستان گنبد نیست که از پس این همه مشکلات بربیاید.

چراغعلی ادامه داد: حتماً اقدامات انجام شده را مستند سازی کنید تا نقاط ضعف و قدرت شناسایی شود.

وی با اشاره به افکار عمومی در رابطه با سرریز سد گفت: بحثی در شهر گنبد وجود دارد و افکار عمومی می گویند چرا دریچه سد را زودتر باز نکرده بودید که باید به آنها بگوییم این باران بی سابقه بوده است تمام آبی که طرف گنبد آمده است و فردا در گمیشان خواهد بود اینها دبی سد بوده است و باید اطلاع رسانی شود.

کد خبر 4573366

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس استانداری گلستان سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،

مدیر عامل توزیع نیروی برق شیراز گفت:تاکنون بیست هزار و ۱۷۱ کنتور هوشمند در محدوده عملکرد این شرکت نصب شده است و ۶۵ درصد تعداد اشتراک‌های اداره ها و ۹۰ درصد بار این اشتراک‌ها با نصب  هزار و ۴۷۶ کنتور، هوشمند شده است. 

سلاحی اعلام کرد: همچنین ۱۰۰ درصد اشتراک‌های کشاورزی با نصب ۱۴ هزار و ۸۲۵ کنتور هوشمند، ۱۱ درصد تعداد اشتراک‌های تجاری با نصب ۴ هزار و ۵۳ کنتور هوشمند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ کنتور برق خانگی به کنتور‌های هوشمند کنترل پذیر و فرمانپذیر تجهیز شده است.

محمد رضا سلاحی افزود: از سال ۱۴۰۱ تاکنون با نصب ۲۰۰ کلید فرمان پذیر در شبکه‌های برق این شرکت، هوشمندسازی در شبکه‌های برق  ده برابر رشد داشته است و علاوه بر افزایش نقاط کنترل پذیر و فرمانپذیر در شبکه‌های برق با نصب کنتور‌های هوشمند، قابلیت پایش لحظه‌ای فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز  گفت: امکان برقراری ارتباط دو سویه بین شرکت و مصرف کنندگان، جمع آوری، پردازش و ارسال اطلاعات انرژی به شرکت از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از کنتور‌های هوشمند است.

دیگر خبرها

  • برداشت گل‌محمدی در نواحی مرزی گنبدکاووس
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز