Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@09:55:05 GMT

محورهای مواصلاتی مازندران ایمن‌سازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۵۵۰۰

محورهای مواصلاتی مازندران ایمن‌سازی می‌شود

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در برخی شهرهای استان، گفت: محورهای مواصلاتی مازندران ایمن‌سازی می‌شود. ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی امروز در قرارگاه نوروزی پلیس مازندران اظهار اشت: با توجه با بارش شدید برف و ریزش کوه و درختان در محور مواصلاتی سوادکوه و بارش سنگین برف در محور کیاسر، ماموران انتظامی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث با حضور در صحنه و مدیریت جاده ای با تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌ها نسبت به ایمن‌سازی این محورها اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وقوع بارندگی شدید و سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی مازندران به ویژه روستاهای حومه شهرستان‌های سیمرغ و میاندورود، افزود: همکاران در مجموعه انتظامی شهرستان‌ها در کنار دیگر نیروهای امدادی و خدماتی نسبت به امدادرسانی به شهروندان و مردم گرفتار در سیلاب اقدامات و فعالیت‌های خوب و مناسبی داشتند.

میرفیضی، از ارائه خدمات مردم یاری توسط یگان‌های انتظامی در سطح این شهرستان‌ها برای بازسازی و مرمت منازل شهروندان از جمله نقل و انتقال اسباب و اثاثیه منزل برای ترمیم و شستشو و اهدا لوازم اولیه مورد نیاز برای زندگی و اسکان آنان در مناطق امن خبر داد.

وی با اشاره به بکارگیری بیش از 10 هزار نیروی پلیس در ایام تعطیلات نوروز در حوزه‌های مختلف و گشت‌های انتظامی، ترافیکی و تلفیقی، افزود: بیش از 1300 گشت به صورت گشت خودرویی، موتوری و پیاده در طول ایام تعطیلات نوروز ماموریت برقراری نظم و امنیت در محورهای مواصلاتی و شهرهای استان را برعهده دارند.

آخرین وضعیت راه‌ها| بارش برف و باران در جاده‌های 8 استانبیش از 2میلیون تردد در جاده‌های استان گلستان ثبت شدپلیس راه، ریختن گازوئیل در جاده هراز را تکذیب کرد

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش حجم تردد و ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مازندران از روز گذشته و با توجه به وضعیت جوی هوا و بارش برف و باران در محورها از رانندگان و سایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

میرفیضی از طرح هوشمندسازی پلیس در راستای مدیریت و کنترل ترافیک و نظارت بر عملکرد کارکنان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: استفاده از دوربین البسه، دوربین‌های پایش تصویری، دوربین‌های پلاک خوان و استفاده از جی پی اس برای هدایت خودروهای سازمانی از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/ ع

R41358/P1494/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۹ استان

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از بارش باران در جاده‌‌های ۹ استان، تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان بوده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و محدوده گرمدره و آزادراه ساوه-تهران محدوده های دهشاد و فیروز بهرام ترافیک سنگین و در محور شهریار-تهران در اکثر مقاطع ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، سیستان بلوچستان جنوب، کرمان، کرمان جنوب، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند