Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت آغاز سال جدید حضرت آیت الله خامنه‌ای  رهبر معظم انقلاب همچون سال‌های گذشته در آغازین روز از فصل بهار در شهر مشهد، در حرم مطهر رضوی سخنانی را ایراد فرمودند. این مراسم با استقبال گروه‌های مختلف مردم از مجاوران و زائران همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم، رهبر انقلاب با تبریک سال جدید و با اشاره به ایام اعتکاف بر چهار نکته اساسی تاکید فرمودند. ایشان بار دیگر از مقامات آمریکایی و اسرائیلی با عنوان احمق‌های درجه یک نام بردند و ضمن انتقاد از رفتار آنان تاکید کردند این افراد یا واقعا احمق هستند یا می‌خواهند خباثت به خرج دهند.

ایشان در ادامه تاکید کردند سال  ۹۸ سال فرصت‌هاست و با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، هم تحریم و هم  ضعف و نقص‌های داخلی را تجربه‌های گرانبها برا ی آینده و فرصت دانستند.

رهبر انقلاب در بخش مهمی از سخنان‌شان فرمودند: «کشوری در این منطقه و در همه دنیا را به بدی سعودی سراغ ندارم. دولت سعودی دیکتاتور، فاسد و مستبد و وابسته است؛ این دولت برایش امکانات هسته‌ای را فراهم می‌کنند و اعلام کردند که مراکز تولید موشک برای آن‌ها ایجاد می‌کنند. البته اگر هم بسازند بنده شخصا ناراحت نمی‌شوم، چون به دست مجاهدان اسلامی خواهد افتاد».

پس از سخنان امروز رهبر انقلاب، کاربران با بازنشر قسمت‌های مهم آن بار دیگر نظرات و خواسته‌ها و پیش‌بینی‌های ایشان را لبیک گفتند. در ادامه نمونه‌هایی از پست‌های منتشر شده به این مناسب را می‌توانید ببیند.

بیشتر بخوانید:

اقدام جالب جوانان مشهدی پیش از سخنرانی رهبر انقلاب +فیلم 

#بهار_بیعت |خراسان غرق در شادی و نور است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی نوروز 98 رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در پیامی از اقشار مختلف مردم مؤمن و متدیّن استان سمنان خواستار استقبال گسترده مردم از رئیس جمهور و هیأت دولت شدند.

متن پیام به این شرح است:

استان پهناور و ممتاز سمنان خود را آماده می‌کند تا یکبار دیگر میزبان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عالی‌ترین مقام اجرایی کشور و اعضای محترم کابینه دولت سیزدهم باشد.

مردم مؤمن و ولایتمدار استان سمنان که به تعبیر رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب اسلامی به دینداری، دانش پژوهی، برجستگی‌های علمی و نیز هوش و استعداد بالا شناخته می‌شوند در ادوار مختلف بارها و بارها انسجام، اتحاد و همدلی خود را در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده و در مسیر نورانی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی بویژه سه هزار شهید استان سمنان گام برداشته‌اند.

استان سمنان با وجود مردمانی فداکار و سخت‌کوش و نیز ذخایر طبیعی ارزشمند و کم‌نظیر همواره یکی از استان‌های پیشرو در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بوده که تحقق این مهم را مرهون تلاش آحاد مردم در شهرها و روستاهای مختلف و بصورت خاص فداکاری سه هزار شهید والامقام استان سمنان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان می‌دانیم.

اینک و در آستانه دومین دور از سفر استانی آیت‌الله رئیسی ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان و دیدار رئیس و اعضای دولت سیزدهم با مردم این استان و با عنایت به افتخارآفرینی اخیر غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح در عملیات «وعده صادق» و به منظور حمایت از برنامه‌ها و همراهی با سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در جهت رفع مشکلات ملی و استانی از آحاد مردم شریف، مؤمن و متدین استان سمنان دعوت می‌کنیم با حضور گرم خود در برنامه‌های سفر ریاست محترم جمهوری به استان بار دیگر پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش بگذارند.

کد خبر 6081307

دیگر خبرها

  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • اولین پیام رهبر انقلاب بعد از حمله ایران به اسرائیل
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • یک رهبر حماس: معادله جدیدی شکل گرفته است