Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

به نوروز بگوییم که هر روز بیاید….

فرارسیدن سال نو، فرصتی است تا با مرور تجارب تلخ و شیرین سال گذشته، توکل بر خدا، همت و دوراندیشی، به سوی اهداف اجتماعی و فردی در مسیر پیشرفت و اعتلا گام برداریم.

در سالی که گذشت، ایران اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب تاریخ‌ساز خود را جشن گرفت و منشور گام دوم توسط رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام سلطه، دیگر بار نقاب از چهره مزدور خود برداشت و با خروج از برجام و اعمال شدیدترین تحریم‌ها، دشمنی دیرین خود با ملت ایران را بیش از پیش آشکار کرد. جیره‌خواران تروریست دست خود را به خون سربازان، پاسداران و غیرنظامیان در خوزستان و سیستان و بلوچستان آغشتند.

در عرصه اقتصاد، مدیریت امور با کاستی‌ها و نارسایی‌هایی کم سابقه روبه‌رو شد که تبعات آن در سفره اقشار آسیب پذیر و متوسط به چشم آمد. فرصت‌طلبی اخلالگران اقتصادی و زیاده‌خواهی ویژه‌خواران نیز در این وضعیت، از قدرت خرید مردم کاست و سرمایه‌های ملی را به بازارهای کاذب سوق داد. در سالی که گذشت، وابستگان فکری به غرب، با افشاندن بذر یأس و تردید، کوشیدند زمینه‌های تزلزل و خودناباوری را فراهم کنند که با آگاهی انقلابی ملت و درس‌آموزی از تجربه‌های چهل ساله به ناکامی دشمنان انجامید.

در سالی که پیش روست، باید بیش از پیش در اندیشه ایران اسلامی و ملت بزرگ آن بود و با خردورزی و دوراندیشی انقلابی، برای بهبود و پیشرفت جامعه نقش آفرین‌تر شد. امید دارم که سال ٩٨، سال پیوند و درهم تنیدگی دیده‌ها و دل‌ها و دست‌های ملت و مسؤولان برای رفع موانع و نیل به پیشرفت و عدالت باشد.

پس در این لحظات نوشوندگی که انسان در نزدیکی خداوند است، دست نیاز به سوی آن بی‌نیاز بر می‌آورم و برای سربلندی آئین و سرزمینمان دعا می‌کنم تا از سال و حال کهنه در گذریم، جامه جان نو کنیم و با افتخار و اقتدار به سوی قله‌های تعالی و پیروزی قدم برداریم. سال نو بر یکایک ملت بزرگ ایران، مبارک باد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران

دکتر امیرحسام علیرضایی با اعلام این خبر، افزود: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران برای نخستین بار در کشور موفق به اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی شد.

وی خاطرنشان کرد: واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه مذکور به عنوان واحد پیشرو در امر اهدا پس از مرگ قلبی در کشور طی سه سال اخیر موفق به اهدای اعضای بیماران پس از مرگ قلبی به نیازمندان عضو شده است.

علیرضایی افزود: به تازگی تیم فراهم آوری اعضا این دانشگاه به سرپرستی دکتر سام زراعتیان نژاد، جراح قلب و عروق و عضو هیأت علمی دانشگاه موفق به فراهم آوری اعضای پیوندی از اهداکننده مبتلا به آمبولی ریه و ایست کامل قلبی شد که گیرندگان اعضا پس از دریافت عضو با شرایط عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

وی عنوان کرد: این نوع اهدا در کشور و حتی در جهان بر اساس طبقه بندی ماستریخت بی نظیر و در صورت وجود کم نظیر است. در حال حاضر از افراد پس از مرگ مغزی (DBD) و در شرایط خاص از افراد پس از مرگ قلبی (DCD) با استفاده از فناوری های خاص که به آن فناوری برتر گفته می شود، اعضا با موفقیت به اهدا می رسد.

علیرضایی افزود: این روش جدید اهدا در کشور به عنوان منبع جدید تامین اعضا می تواند میزان لیست بیماران در انتظار دریافت اعضا را کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه