Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد پورداوود با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: تا صبح روز پنج شنبه اول فروردین ماه تعداد ۹ هزار و ۲۹۱ نفر روز در پایگاه‌های اسکان استان همدان پذیرش شده‌اند.

وی افزود: در مجموع تاکنون ۴ هزار و ۳۳۷ نفر در قالب یک هزار و ۲۰۵ خانوار مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور میهمانان نوروزی از جمله فرهنگیان از نقاط مختلف کشور در این استان باشیم.

پورداوود بابیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان در آموزش و پرورش هر سال با تمام توان و با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان به مسافران وارد میدان عمل می‌شود، عنوان کرد: هر ساله اسکان مسافران در دو دوره تابستان و نوروز در مدارس و فضاهای آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه امسال اتاق‌های نوع «ج» که رضایت‌مندی مسافران در آن حاصل نشده بود در برنامه اسکان نیست، گفت: تلاش عوامل ستاد اسکان فرهنگیان استان معطوف به این خواهد بود که ضمن حفظ کرامت میهمانان، نسبت به معرفی جاذبه‌های مختلف دینی، فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان اهتمام ورزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: فعالیت‌های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده سازی ۱۶۶ فضا برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان، عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استان برای تأمین رفاه میهمانان نوروزی استفاده شده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: پورداود همدان آموزش و پرورش فرهنگی اسکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد