Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت که آسیب دیدگان از سیل اخیر دراستان گلستان کمک مالی 12 میلیون تومانی در روستاها و 13 میلیون تومانی در شهرها می گیرند.

عزیزالله مهدیان، عصر پنجشنبه پس از بازدید از شهرها و روستاهای سیل زده گلستان اظهار کرد: 10 میلیون تومان کمک بلاعوض و دو میلیون تومان کمک بلاعوض معیشتی هم به خانواده های سیل زده استان تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدیان ادامه داد: در شهرهای سیل زده گلستان تسهیلات ساخت مسکن 50 میلیون تومان به علاوه 11 میلیون تومان کمک بلاعوض و دو میلیون تومان هم کمک بلاعوض معیشتی و تا 15 میلیون تومان تسهیلات معیشتی برای خرید لوازم زندگی تعلق خواهد گرفت.
به گفته وی در مناطق روستایی گلستان به واحدهایی که 100 درصد تخریب شده باشند 35 میلیون تومان تسهیلات تعلق خواهد رفت و 10 میلیون تومان هم وام معیشتی که تا 15 میلیون تومان قابل افزایش است.
وی بیان کرد: با توجه به حجم آسیب و میزان خسارات وارده تلاش می کنیم که متناسب با خسارت به مردم گلستان کمک کنیم./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان با حضور مهندس مهیایی، معاون امور عمرانی استانداری گلستان، حجت الاسلام ولی نژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، اعضای محترم شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی، معاونین بنیاد مسکن استان و راه و شهرسازی استان و شهردار گرگان آیین معارفه مهندس حسینی، مدیرکل اسبق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بعنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان گلستان و تکریم مهندس ملک، مدیرکل سابق راه و شهرسازی برگزار شد.

 در این مراسم از زحمات ۲۴ ماهه مهندس ملک در طول دوران تصدی تشکر و با حکم وزیر  راه و شهرسازی، مهندس سید محمد حسینی بعنوان سرپرست راه و شهرسازی استان منصوب شد.

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر گلستان پرداخت شد