Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@03:04:33 GMT

برقراری وضعیت عادی در دزفول و اندیمشک

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۵۵۷۸

برقراری وضعیت عادی در دزفول و اندیمشک

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،ر ضا نجاتی مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان در حاشیه جلسه شورای تامین استان، پیرامون رخدادهای اخیر در دزفول و اندیمشک گفت: بحمدالله اوضاع کاملا به حالت عادی برگشته و هیچ گونه مورد امنیتی و انتظامی که باعث اخلال در نظم  و امنیت عمومی شهرستان های دزفول و اندیمشک شود ، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در پی اختلاف مرزی بین ۲ شهرستان دزفول و اندیمشک، افزود: بین تعداد محدودی از جوانان و افراد ۲شهرستان در مورخه ۲۹ اسفندماه ۹۷ نزاعی دسته جمعی به وقوع پیوست که در این رابطه متاسفانه تعدادی از طرفین بوسیله سلاح شکاری  مجروح و مصدوم شدند، که غالب این افراد به صورت سرپایی مداوا و از مراکز درمانی مرخص شدند.

نجاتی بیان کرد: شورای تامین استان و شورای تامین ۲ شهرستان تشکیل گردید و همچنان به طور دقیق اوضاع را رصد و دنبال می نماید و با افرادی که احتمالا بخواهند در این فضا سوءاستفاده نمایند برخورد لازم بعمل خواهدآمد.

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان در پایان بیان کرد: موضوع شناسایی و دستگیری مسببین و محرکین و اخلالگران نظم عمومی در دستور کار شورای تامین استان قرارگرفته است و با برهم زنندگان نظم عمومی و امنیت این ۲ شهرستان  مطابق قانون با قاطعیت برخورد می شود و در این زمینه با هیچ کسی مماشات نخواهد شد.

انتهای پیام/ ن

نظم و امنیت در دزفول و اندیمشک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سمیه گلشاهی به خبرنگار ما گفت: به مناسبت عید سعید فطر، ۱۳۰ بسته معیشتی میان خانوار‌های زیر پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در نقاط شهری، روستایی و عشایری بخش الوار گرمسیری توزیع شد.

وی افزود: هر بسته شامل؛ برنج، روغن، سویا، ماکارونی، قند، چای، شکر، مرغ، لوبیا، عدس و نخود بود.

گلشاهی ادامه داد: ارزش هر بسته ۲۰ میلیون ریال و در مجموع ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای این کار تخصیص که سوی خیرین تامین و پرداخت شده است.

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک می‌گوید: همچنین برای دختران ایتام نیز ۵۰ دست لباس، کفش و کیف به ارزش یک میلیارد ریال تهیه و به ایتام ساکن شهر‌های حسینیه، بیدروبه و روستا‌های حومه اهدا شد.     

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • وضعیت عادی هوا در جزیره کیش
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال
  • باید از ‌همه‌ ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود