Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:55:07 GMT

شکست تیم دو نفره دختران پینگ پنگ باز ایران

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۵۸۶۱

شکست تیم دو نفره دختران پینگ پنگ باز ایران

تیم دونفره دختران پینگ‌پنگ باز ایران در اولین بازی خود در مسابقات بین‌لمللی تنیس روی میز لبنان حذف شدند.

به گزارش ورزش سه ایسنا، تیم دو نفره ایران با ترکیب پریناز حاجیلو و ملیکا کرمی در اولین بازی خود در بخش دوبل مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز عمان شکست خورد از دور رقابت حذف شد.

 

در این بازی تیم ایران با حساب سه بر دو نتیجه را به هند واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ملی پوشان ایران در حالی که دو گیم از هند عقب افتاده بودند در گیم سوم و چهارم بازی را به تساوی کشاندند اما در گیم پنجم با نتیجه ۱۱ بر ۶ شکست خوردند و حذف شدند.

 

مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز لبنان از ۲۹ اسفند آغاز شده است و تا ۴ فروردین ماه ادامه دارد. ندا شهسواری، مهشید اشتری، پریناز حاجیلو و ملیکا کرمی چهار نماینده ایران در بخش بانوان این مسابقات هستند.

تنیس روی میز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد