Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@12:33:35 GMT

آغاز شناسایی عوامل پشت پرده ناآرامی در دزفول و اندیمشک

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۵۹۱۵

رکنا: معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان گفت: شناسایی عوامل پشت پرده این حادثه در شهرهای دزفول و اندیمشک آغاز شده است.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان امشب در جمع خبرنگاران در رابطه با تنش بر سر محدوده مرزی دزفول و اندیمشک اظهار کرد: بی کیاستی برخی افراد باعث ایجاد فتنه در این دو شهرستان شد، برخی‌ها به این اختلاف بر سر نصب یک تابلو دامن زدند و حاشیه‌های تأسف باری را ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مسؤولان هر دو شهرستان می‌خواهیم از اظهارنظرهای غیرمسؤولانه خودداری کنند چرا که ممکن است افراد سودجو از صحبت‌های آنان به ضرر منافع استان و کشور سوءاستفاده کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان گفت: شناسایی عوامل پشت پرده این حادثه در شهرهای دزفول و اندیمشک آغاز شده است.

حاجتی گفت: استاندار خوزستان باید با افرادی که در زمینه ایجاد این تفرقه نقشی دارند به شدت برخورد کند و قوه قضائیه نیز باید در این زمینه انقلابی عمل کند.

به گزارش فارس، شب گذشته تنش و درگیری بر سر محدوده شهری بین دزفول و اندیمشک بالا گرفت تا آنجا که منجر به درگیری و زدوخورد بین طرفین شد و موجب خسارت به اموال عمومی و زخمی شدن تعدادی از شهروندان دزفولی و اندیمشکی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: پشت پرده دزفول شناسایی اندیمشک ناآرامی عکس چهارشنبه سوری جوان فیلم حوادث چهارشنبه سوری تهران تهران حوادث چهارشنبه سوری حادثه چهارشنبه سوری تهران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم به صلح و سازش منتهی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک زن شد و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر برقراری صلح بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، رفع کدورت شد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک