Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@23:10:56 GMT

گسترش مراسم اعتکاف در مساجد از دستاوردهای انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۵۹۵۳

گسترش مراسم اعتکاف در مساجد از دستاوردهای انقلاب است

هاشمیان اظهار کرد: اعتکاف یکی از مهم ترین برنامه های انسان ساز است که در ادیان مختلف مطرح بوده است و نقش مهمی در تهذیب نفس افراد دارد.

حجت الاسلام "سیدابراهیم هاشمیان" در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه برخلاف برخی ادعاها، مساجد با استقبال خوبی از سوی مردم همراه هستند، گفت: نسل جوان نیز حضور خوبی در مساجد دارند که اوج این حضور را در تشکیل و مدیریت نهادهای مسجدی از جمله بسیج مشاهده می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این خطیب دینی افزود: یکی از دلایل مشهود و محسوس در گسترش استقبال مردم از مساجد، مناسبت های دینی و انقلابی و مسابقات قرآنی و فرهنگی، و جشنواره های ورزشی و علمی هستند.

 

هاشمیان در ادامه با اشاره به حضور پرنشاط مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در اعتکاف، گفت: گسترش برگزاری مراسم انسان ساز اعتکاف در مساجد، یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

این کارشناس در حوزه دین خاطرنشان کرد: استقبال نوجوانان و جوانان از اعتکاف خط بطلانی است بر این مدعا که حضور نسل جوان در مساجد کم رنگ شده است.

 

وی ادامه داد: من به اقتضای کار تبلیغی ام در مساجد مختلف کشور حضور می یابم و تصریح می کنم، میزان حضور گروه های مختلف مردم در مساجد زیاد است، البته باید برای گسترش این حضور تلاش بیشتری کرد.

 

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم اعتکاف خبرگزاری شبستان عید نوروز نوروز اعتکاف ماه رجب اعتکاف ایام نوروز استان بوشهر چهارشنبه سوری مراسم اعتکاف اعتکاف امام جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس‌جمهور
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند