Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:30:04 GMT

حضور گردشگران در همدان سیرصعودی داشته است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۵۹۹۱

حضور گردشگران در همدان سیرصعودی داشته است

همدان – ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان گفت: حضور گردشگران در این استان به نسبت گذشته سیر صعودی داشته است.

ظاهر پورمجاهد روز پنجشنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر همدان اضافه کرد: برنامه ریزی مدون و هدفمند مسئولان اجرایی در توسعه و رونق گردشگری و معرفی مطلوب جاذبه های تاریخی و طبیعی استان در عرصه ملی و بین المللی موجب گرایش هرچه بیشتر مسافران به سفرهای نوروزی به همدان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: رویکرد اثربخش مسئولان اجرایی استان در برگزاری رویدادهای بین المللی به ویژه «رویداد همدان 2018» در برجسته سازی ظرفیت های گردشگری استان در ابعاد ملی و بین المللی تاثیربسزایی داشته است و باید این برنامه ها تداوم یابد.
پورمجاهد اضافه کرد: امسال به طور قطع شاهد حضور چشمگیر مسافران نوروزی در استان خواهیم بود و تمهیدات لازم برای میهمانوازی شایسته از آنان مهیا شده است.
وی با تاکید بر اینکه باید توان خود را برای افزایش شمار گردشگران در استان بکار بگیریم، گفت: باید فرهنگ جذب گردشگر و برخورد مناسب با مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را تقویت کنیم.
معاون استاندار همدان یادآور شد: این استان با داشتن ظرفیت های بالقوه باید سرآمد گردشگری کشور باشد و این مهم نیاز به عزم همه جانبه مردم و مسئولان دارد.
پورمجاهد در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان، از خدمات دهی مناسب نیروهای حاضر در این ستاد به مسافران نوروزی قدردانی کرد.
ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی همدان با فعالیت بیش از 20 نیروی انسانی در مجتمع فرهنگی عین القضات همدانی دایر شده است.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گردشگري معاون استاندار همدان نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار همدان از گردشگران نوروزی

دعوت استاندار همدان از گردشگران نوروزی برای سفر به پایتخت تاریخ و تمدن ایران

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3060446 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • محدودیت بازدید شهروندان یزدی از محدوده بافت تاریخی
  • اسکان حدود یک میلیون مسافر در نصف جهان
  • اسکان حدود یک میلیون مسافر و گردشگر در نصف جهان
  • اعلام شهرهای آماده پذیرش مسافر
  • اسامی استان‌هایی که آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را دارند
  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • دعوت استاندار همدان از گردشگران نوروزی
  • ۵۰۷ هزار نفر از جاذبه‌های همدان دیدن کردند
  • سیاه‌ چادر‌های عشایری همدان پذیرای مسافران نوروز ۱۴۰۳
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین