Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@01:05:24 GMT

جاده سوادکوه تا اطلاع ثانوی مسدود است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۶۰۰۹

 سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: کوه در جاده چالوس محدوده کله قندی ریزش کرده بود که با تلاش راهداران و ماموران انتظامی استان این مسیر بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه جاده سوادکوه محدوده پیچ آینه بر اثر ریزش کوه تا اطلاع ثانوی بسته است، افزود: منطقه پیچ آینه در جاده سوادکوه از مازندران به تهران مسدود است و راهداران و ماموران انتظامی در حال بازگشایی و پاکسازی این مسیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی ، هوای استان در ارتفاعات جاده هراز  محدوده لاریجان ، بارش خفیف برف و جاده‌های کیاسر، رامسر و آمل بارش باران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون امد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، هراز و کیاسر محدوده روستای سرکت  نیمه سنگین، پرحجم و روان است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده‌های جاده کرج – چالوس و هراز از امروز تا ساعت ۱۲ شب شنبه ۳ فروردین ماه ممنوع شد.

وی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جاده شرایط آب و هوایی بارش باران پلیس راه پایتخت رئیس پلیس راه جاده چالوس سوادکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز مسدود شد

به گزارش خبرنگار مهر، پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز تا اطلاع بعدی شد.

تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر و سایر محورها همچنان جریان دارد.

کد خبر 6085994

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • جاده هراز مسدود شد