Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:29:03 GMT

حضور گردشگران در همدان سیرصعودی داشته است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۶۰۱۳

حضور گردشگران در همدان سیرصعودی داشته است

ظاهر پورمجاهد روز پنجشنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر همدان اضافه کرد: برنامه ریزی مدون و هدفمند مسئولان اجرایی در توسعه و رونق گردشگری و معرفی مطلوب جاذبه های تاریخی و طبیعی استان در عرصه ملی و بین المللی موجب گرایش هرچه بیشتر مسافران به سفرهای نوروزی به همدان شده است.
وی بیان کرد: رویکرد اثربخش مسئولان اجرایی استان در برگزاری رویدادهای بین المللی به ویژه «رویداد همدان 2018» در برجسته سازی ظرفیت های گردشگری استان در ابعاد ملی و بین المللی تاثیربسزایی داشته است و باید این برنامه ها تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورمجاهد اضافه کرد: امسال به طور قطع شاهد حضور چشمگیر مسافران نوروزی در استان خواهیم بود و تمهیدات لازم برای میهمانوازی شایسته از آنان مهیا شده است.
وی با تاکید بر اینکه باید توان خود را برای افزایش شمار گردشگران در استان بکار بگیریم، گفت: باید فرهنگ جذب گردشگر و برخورد مناسب با مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را تقویت کنیم.
معاون استاندار همدان یادآور شد: این استان با داشتن ظرفیت های بالقوه باید سرآمد گردشگری کشور باشد و این مهم نیاز به عزم همه جانبه مردم و مسئولان دارد.
پورمجاهد در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان، از خدمات دهی مناسب نیروهای حاضر در این ستاد به مسافران نوروزی قدردانی کرد.
ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی همدان با فعالیت بیش از 20 نیروی انسانی در مجتمع فرهنگی عین القضات همدانی دایر شده است.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان همدان جاذبه های تاریخی سفرهای نوروزی گردشگران داخلی و خارجی گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان