Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:02:10 GMT

ریزش دیوار در رامهرمز سه مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۶۰۳۸

ریزش دیوار در رامهرمز سه مصدوم بر جا گذاشت

موسی ممبینی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تشریح جزییات این حادثه عنوان کرد: این حادثه که عصر امروز رخ داد به دلیل ساخت یک دیوار بلوکی به ارتفاع سه متر در یکی از مغازه های مجاور این خیابان انجام شد.
وی افزود: نیروهای امدادی ، پزشکی و انتظامی در اولین دقایق این حادثه در محل حضور پیدا کردند که در مدت کوتاهی به دلیل هجوم مردم در محل آوار ، امداد رسانی کند صورت گرفت اما در نهایت با تلاش های صورت گرفته هر سه این کارگران زنده از زیر آوار خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای تامین شهرستان رامهرمز با اشاره به اینکه این افراد برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان مادر این شهرستان منتقل شدند، گفت: از همشهریان درخواست می شود تا در زمان بروز حوادث این چنین از حضور در محل حادثه خود داری کنند تا نیروهای امدادی بتوانند در زمان لازم به حادثه دیدگان کمک کنند.
ممبینی حال 2 نفر از این مصدومین را وخیم توصیف کرد و ادامه داد: در صورتی که امکانات شهرستان پاسخگوی انجام مراحل درمانی آنها نباید حادثه دیدگان به بیمارستان های مرکز استان منتقل می شوند.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ریزش آور به دلیل گودبرداری غیر اصولی صورت گرفته است، بیان داشت: گودبرداری صورت نگرفته اما ساخت دیوار بلوکی آن هم به ارتفاع سه متر توسط یکی از واحدهای صنفی بازار با توجه به ایام تعطیلات جای سوال دارد که بررسی ها در این خصوص آغاز شده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان رامهرمز یادآور شد: در صورتی که صاحب این واحد صنفی مجوزهای لازم برای ساخت و ساز را نداشته باشد برابر قانون با وی برخورد خواهد شد.
رامهرمز از شهرهای استان خوزستان در جنوب غربی ایران است، که 121 هزار نفر جمعیت دارد.
9931/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان خوزستان ایام تعطیلات بیمارستان ساخت و ساز قانون 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر هرمزگان مختار سلحشور، صبح امروز اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۱ دوشنبه سوم اردیبهشت، حادثه گرفتار شدن فردی در روستای پشتکوه بندرعباس براثر ریزش آوار به مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گزارش شد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی از پایگاه چاه شیرین به محل حادثه اعزام گردید.

وی تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر پس از عملیات جستجو و آوار برداری به وسیله ست هیدرولیک و تجهیزات امدادی عملیات فرد متوفی رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه این عملیات با مشارکت ۵ امدادگر در قالب دو تیم انجام شد، خاطرنشان کرد: عوامل امدادی پس از ۲ ساعت عملیات، پیکر بی جان متوفی را از چاله خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

کد خبر 6086269

دیگر خبرها

  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • مرمت با کاهگل عامل ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت