Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@13:53:18 GMT

ساماندهی ۵۶۰ کودک در مراکز بهزیستی فارس

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۶۱۵۷

ساماندهی ۵۶۰ کودک در مراکز بهزیستی فارس

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی موسوی مدیرکل بهزیستی استان فارس بیان کرد: ۲۸ مرکز شامل ۲ خانه مستقل در استان فارس از ابتدای سال ۹۷ به ۵۶۰ کودک در گرو های سنی مختلف خدمت کرد ه اند و در این مراکز تلاش شده تا آموزش‌های لازم به این فرزندان داده شود.

وی در بازدید عنایت الله رحیمی استاندار فارس از شیرخوارگاه، ولی عصر تصریح کرد: این مرکز از سال ۸۳ به بخش غیردولتی واگذار شد و امروز به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با بیان اینکه اعضای هیئت امنای این مرکز از چهره‌های سرشناس و به نام این استان هستند، افزود: یک هزار و ۴۳۸ فرزند از شیرخوارگی تحویل گرفته شد که از این تعداد، سرپرستی ۹۵۶ کودک به خانواده‌های بدون فرزند و دارای صلاحیت سپرده شده است.

مدیرکل بهزیستی استان فارس ادامه داد: ۴۱۸ کودک به خانواده‌های خود برگردانده و خانواده‌های واقعی این عزیزان همگی احیا شدند و شرایط داشتن فرزند خود را احراز کردند.

انتهای پیام/ت

ساماندهی کودکان در مراکز بهزیستی فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تسریع در روند ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و تملکات اراضی پیرامون طرح از اولویت‌های مهم شورای ششم است.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: تسریع در روند ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و تملکات اراضی پیرامون طرح از اولویت‌های مهم شورای ششم است، در این راستا همراهی و همکاری خوبی در تصویب لوایح مربوطه از سوی شورا صورت گرفته است.

وی افزود: تسریع در انجام امورات مربوط به تملکات اراضی و اجرای طرح از جمله دغدغه‌ها و مطالبات اعضای شورا است که امیدواریم محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تسلیت به خانواده آتش‌نشان فداکار مرحوم چگینی، خاطرنشان کرد: ارتحال شهادت‌گونه این سرباز خدمت را به خانواده ایشان تسلیت می‌گوئیم، همچنین در اسرع وقت ابعاد و و زوایای حادثه آتش‌سوزی در شورا و شهرداری قزوین بررسی خواهد شد.

فرمانی تصریح کرد: به منظور پیگیری مطالبات و رسیدن به حق و حقوق قانونی خانواده، این آتش‌نشان و شهید خدمت محسوب شدن ایشان مکاتباتی در سطح استان و کشور صورت گرفته است. در ضمن مدیریت شهری قزوین به مشاغل حساس از جمله آتش‌نشانان باید توجه کرده و جهت افزایش امکانات رفاهی و پرداخت بازار کار به این افراد برنامه‌ریزی کند.

وی با تقدیر از عملیات مقتدرانه و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مواضعی در اسرائیل عنوان کرد: این اقدام در پاسخ به حرکت ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه سیلی محکمی بود که باعث عبرت استکبار جهانی خواهد شد. امیدواریم هرچه زودتر شاهد از بین رفتن این غده سرطانی از جهان باشیم.

کد خبر 744760

دیگر خبرها

  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  •  چطور فرزند بزرگتر خود را برای ورود نوزاد تازه متولد شده به خانه آماده کنیم؟
  • والدین کنترل‌گر و دردسر عظیم فرزندان
  • تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • افراد از مراکز بهزیستی ترخیص نمی‌شوند تا به استقلال برسند
  • حمایت بهزیستی استان کرمان از ۱۳۳۸ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • برای ساماندهی کودکان کار بیش از ۲۰ دستگاه باید همکاری کنند
  • برقراری بیش از ۹۶۰۰ تماس با اورژانس اجتماعی آذربایجان‌غربی در سال گذشته
  • حمایت بهزیستی کرمان از سه قلوها