Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@09:15:17 GMT

کاریکاتور / واکنش مورینیو به پیشنهادهای اروپایی

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۶۲۴۹

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، برای تماشای تمرین تراکتور باید به غربی‌ترین نقطه شهر تبریز و محلی در مجاورت راه آهن این شهر بروید. جایی که نرده‌های آبی رنگ یادآور باشگاه گسترش فولاد و دود غلیظ کارخانه‌های اطراف نشان‌دهنده صنعتی‌بودن منطقه است. اما دو ساختمان و دو زمین تمرین در ملکی بزرگ متعلق به محمدرضا زنوزی، باعث شده تا پای فوتبالیست‌ها نیز به این منطقه باز شود.

اگر بتوانید با چند تماس از سد امنیتی مسئولان حراست بنیان دیزل عبور کنید، حدود 5 دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت تا به نمای سنگی دو ساختمان معروف برسید. یکی مدیران باشگاه را در خود جای داده و دیگری هتل اختصاصی باشگاه برای اقامت بازیکنان تیم فوتبال تراکتور است.

چند سال پیش و زمانی که کاپیتان‌های تیم ملی در انتقالی بزرگ به تراکتور پیوستند، کلنگ این پروژه به زمین خورد و دو سال پیش افتتاح شد. ساختمانی دو طبقه که به اندازه تمام بازیکنان و عوامل تیم فوتبال تراکتور اتاق دارد و با استانداردهای یک هتل مناسب، این روزها به اقامتگاه برخی از بازیکنان تراکتور تبدیل شده است.

شاید تصور کنید که تنها بازیکنان جوان در هتل تراکتور مستقر هستند اما کافی است گشتی در راهروهای آن بزنید و یک ناهار را در آنجا صرف کنید تا ببینید از عارف آقاسی و محمدر نادری تا رحمان جعفری و... یکی یکی پای میز می‌آیند تا غذای مشترک را صرف کنند.

حتی پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور، نیز در این ساختمان مستقر است و البته بی آنکه حرفی با کسی بزند به طبقه دوم آن می‌رود و مشغول برنامه‌ریزی و مطالعه می‌شود. غیر از زمان تمرین، فقط وقتی که بخواهد برای گلف به سمت چمن برود یا هنگامی که راهی اتاق کار خود در ساختمان دیگر شود، شانس دیدار با او را خواهید داشت و البته شاید یک روز در هفته که برای صرف شام و گشت و گذار به محل پرتردد شهر برود.

همچنین اردوهای تیم تراکتور نیز در همین هتل برگزار می‌شود تا باشگاه با ساخت یک ساختمان، هزینه‌های خود برای روز بازی و در طول فصل را به شدت کاهش دهد. این موضوع برای مدیران عامل سایر باشگاه‌های لیگ برتری ملموس‌تر هم خواهد بود چرا که آنها به خوبی می‌دانند هزینه اقامت بازیکنان در هتل یا اجاره خانه برای آنها و البته رزرو اقامتگاه در 24 ساعت پیش از بازی، چه هزینه گزافی را روی دستشان می‌گذارد.

اگرچه که این ساختمان می‌توانست طراحی بهتری هم داشته باشد و نکات دیگری هم در ساخت آن رعایت شود اما صرف وجودی آن، یک مزیت استثنایی را به باشگاه تراکتور می‌دهد.

تراکتور احتمالا تنها باشگاه فوتبال در ایران است که محل تمرین، ساختمان اجرایی و هتل محل اقامت بازیکنانش در فاصله کمتر از صد متری با یکدیگر قرار دارند و همین موضوع باعث شده تا آنها امتیازی منحصر به فرد را نسبت به سایرین در اختیار داشته باشند.

دیگر خبرها

  • رمضان در سفرنامه‌های جهانگردان اروپایی
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • تیم اروپایی راه را برای قلعه‌نویی باز کرد
  • راه‌اندازی قطارهای جدید «شب بخیر» در اروپا
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!
  • اسرائیل در مورد به رسمیت شناختن کشور فلسطین به کشورهای اروپایی هشدار داد
  • باید تابستان برگردم چون فوتبال زندگی من است!
  • فوتبال ملی دو روی سکه را دید/ مفهوم حرف قلعه‌نویی بهتر از مورینیو است را درک نکردند