Web Analytics Made Easy - Statcounter

  اسماعیل نجار ظهر امروز پس از بازدید از مناطق آسیب دیده از سیلاب در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازدیدهایی را از شهرستان‌های گنبدکاووس و گمیشان, سد گلستان و تعدادی از روستاهای آسیب دیده داشتیم و این بازدیدها ادامه دارد.

وی افزود: با وجود بارش زیاد باران, خوشبختانه با توجه به اطلاعیه‌های صادر شده و اقدامات انجام شده تلاش شده خسارات به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 3 فروند هلی‌کوپتر هلال‌احمر به منطقه برای امدادرسانی به در راه‌ماندگان به استان گلستان اعزام شد.

نجار اظهار کرد: برق 300 روستای استان قطع شده بود که تنها 40 روستا به علت مشکلات راهی هنوز قطع است و تلاش برای وصل برق آن ادامه دارد.

وی افزود:200 روستا با مشکل قطعی آب مواجه بود که مشکل 150 روستا حل شده و رفع مشکل باقی روستاها در دستور کار است. 130 روستا با مشکل مخابراتی مواجه بودند که اکنون تنها 30 روستا در زمینه تلفن ثابت و 50 روستا در زمینه تلفن همراه باقی مانده و در حال رفع است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهارداشت: 5 میلیارد تومان اعتبار به صورت فوری از سوی دولت برای آسیب‌دیدگان از سیلاب در استان گلستان اختصاص یافت.

نجار گفت: از دستگاه‌ها خواسته شده هرچه سریع‌تر ارزیابی خود را از میزان خسارات وارده اعلام کنند تا بتوانیم با تمهیدات لازم مشکلات مردم را کاهش دهیم. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مدیریت بحران استان گلستان برق مشکلات تلفن تلفن همراه دولت مشکلات مردم مدیریت بحران ارتباط مخابراتی روستای گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • چهار محور در استان مسدود است
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند