Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@05:20:14 GMT

گل ممفیس دیپای به بلاروس (هلند 1-0 بلاروس)

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۶۴۴۶

‍‍‍‍‍‍

گل ممفیس دیپای به بلاروس (هلند 1-0 بلاروس).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کومان: قبل گل دوم آلمان روی وخورشت خطا شد

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند به شکست مردانش مقابل آلمان در دیداری دوستانه واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان که تیم تحت هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه دویچه بانک پارکِ شهر فرانکفورت مغلوب آلمان شد، پس از این دیدار گفت: در این بازی حس بهتری نسبت به بازی‌ جمعه شب‌مان مقابل اسکاتلند داشتم. ما در آن بازی تنها چهار گل به ثمر رساندیم و پیروز شدیم. فوتبال همچنان یک بازی دیوانه‌کننده است.

وی همچنین درباره گل دوم آلمان که در دقیقه 85 توسط نیکلاس فولکروگ به ثمر رسید و بازیکنان هلند معتقد بودند که توپ به طور کامل از خط دروازه عبور نکرده است، اما داور نروژی بازی با اشاره به ساعت خود که سیگنال گل را نشان می‌داد آن را گل اعلام کرد، اظهار داشت: با فناوری کنترل خط دروازه اینطور کار می‌کند. در توپ تراشه‌ای وجود دارد، بنابراین من باید این تصمیم را بپذیرم، اما پیش از گل آنها، رودیگر روی وخورشت مرتکب خطایی شد و داور باید بابت آن خطا سوت می‌زد و بازی را متوقف می‌کرد.

ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود

سرمربی هلند در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: آلمان در کل تیم بهتری در جریان بازی بود، اما ما مقابل آنها خوب بازی کردیم. در مقطع آغازین نیمه دوم ما بهترین بازی‌مان را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم مانع به ثمر رسیدن گل دوم آلمان شویم. در مقطع پایانی بازی هم با توجه به تعویض‌های زیادی که انجام دادیم، اوضاع برای‌مان سخت‌تر شد.

کومان در پایان درباره گل‌هایی که تیمش در این بازی دریافت کرد، گفت: هر دو گلی که دریافت کردیم روی ضربات شروع مجدد بود و ما روی کرنرها جای‌گیری خوبی نداشتیم. ما نباید اینطور گل بخوریم و باید از این درس بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد تند گوندوگان از خودش!
  • رشد ۴۰ درصدی مبادلات تجاری ایران و بلاروس در سال ۲۰۲۳
  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • کومان: قبل گل دوم آلمان روی وخورشت خطا شد
  • خلاصه بازی آلمان 2-1 هلند (دوستانه ملی 2024)
  • گل نیکلاس فولکروگ به هلند (آلمان 2-1 هلند)
  • گل دیدنی مکسیمیلیان میتلشتات به هلند (آلمان 1-1 هلند)
  • گل جویی فیرمان به آلمان (آلمان 0-1 هلند)
  • لوکاشنکو: تروریست‌های حمله مسکو می‌خواستند وارد بلاروس شوند