Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - جانشین پلیس راه استان اصفهان گفت : در نخستین روزهای تعطیلات نوروزی تا یکم فروردین، بیشترین تردد خودروها در محورهای اصفهان - کاشان، اصفهان - میمه و اصفهان - شهرضا - آباده بوده است.

سرهنگ اصغر زارع روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز از سمت تهران به اصفهان بیشتر ترددها بصورت ورودی و از اصفهان به سمت جنوب، بصورت خروجی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امروز فقط در ساعت بامدادی یعنی حدود 1 بامداد یک تصادف در شهرستان خورو بیابانک بین پراید و اتوبوس منجر به فوت 2 نفر شد، اظهار داشت: غیر از این تصادف، مورد خاص دیگری منجر به فوت در استان اصفهان نداشتیم.
زارع با اشاره به اینکه مشکلی نیز از نظر وضعیت جوی در جاده های استان اصفهان وجود ندارد، اضافه کرد: امروز، ترافیک پایدار، آرام و منظمی در محورهای استان داشتیم.
وی با بیان اینکه از 25 اسفند تا امروز اول فروردین ، هفت نفر در حوادث رانندگی در استان اصفهان کشته شدند، تصریح کرد: بیشترین تصادفات در محورهای شرقی اصفهان رخ داده است.
جانشین پلیس راه استان اصفهان گفت: عجله و خواب آلودگی بیشترین عامل تصادف ها در جاده های استان بوده است.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
واژگونی خودرو یکی از چالشهای اساسی و دنباله دار محورهای کویری ایران سالانه میلیارد ریال به اقتصاد ملی و جامعه خسارت وارد می کند.
3011/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي محورهاي استاني پليس راه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان