Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:56:23 GMT

خطوط ارتباطی برخی از روستاهای بالادست مازندران قطع است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۶۶۱۲

خطوط ارتباطی برخی از روستاهای بالادست مازندران قطع است

ساری - ایرنا - مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران گفت: پس از گذشت چهار روز از باران شدید و سیلاب در استان ، هنوز خطوط ارتباطی برخی روستاهای کوهستانی قطع است.

یدالله طهماسبی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روستاهای بالادست در شیرگاه ، آلاشت و هزار جریب نکا هستند و ساکنان این مناطق از پوشش تلفن همراه ، تلفن ثابت و اینترنت بی بهره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این قطعی خطوط ارتباطی ناشی از صدمات به سایت ها و دکل های مخابراتی نیست، ادامه داد: 20 سایت مخابراتی به دلیل قطعی برق از مدار فعالیت خارج شدند و این روستاها با مشکل ارتباطی مواجه اند .
مدیر کل ارتباطات مازندران اضافه کرد: برق موتور فعالیت سایت های مخابراتی است و در صورت قطعی برق تا سه ساعت با باطری های شارژی فعالیت دارند و پس از آن خاموش می شوند.
وی ابراز امیدواری کرد با رفع مشکل قطعی برق این روستاها، تلفن ثابت ، همراه و اینترنت این روستاها فعال شود.
باران شدید اوایل این هفته در مازندران بخصوص در مناطق شرقی و مرکزی باعث شد تا رودخانه ها سرریز و آب به مزارع ، باغات و حتی منازل مردم سرازیر شود.
هرچند تاکنون در خصوص میزان دقیق خسارت های سیل در مازندران آماری منتشر نشده است اما بنا به گفته مسئولان یک هزار و 500 منزل مسکونی در مناطق شهری و روستایی خسارت دیدند .
2096/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مدير ارتباطات قطع ارتباط مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تاکامی کارشناس هواشناسی از استقرار هوای پایدار و آسمانی صاف و آفتابی تا اواسط هفته پیش رو در این استان خبر داد.

او با اشاره به روند افزایش دما در استان افزود: دمای هوای استان هم در این مدت در مناطق مرکزی و شرقی استان تا حدود ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

تاکامی همچنین تصریح کرد: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی، روز‌های آینده اعلام می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

تاکامی گفت: دیروز قراخیل، بابلسر، آمل، ساری و جویبار با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین و امروز بلده با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مناطق استان بودند. 

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان