Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوهای جهادی که روایتی عاشقانه از خدمت به همنوع خود است در این باره بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول آن را در گوشه‌ای از این شهرستان رقم زدند تا لبخند رضایت بر لبان خشکیده مردم این منطقه نقش بندد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، گروه جهادی شهید محمدگودرزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در راستای محرومیت‌زادیی با محوریت بهداشتی و درمانی، اجتماعی و آموزشی به منطقه محروم روستا بنوت بالا از توابع بخش چغامیش دزفول رفته تا زکات علم و آموزه‌های خود را با آموختن بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله خدمت‌رسانی آنها ارائه ویزیت رایگان به همراه دارو رایگان، تست فشارخون ، وارنیش ترابی، رنگ آمیزی مدارس، برگزاری کلاس آموزشی، احکام و اخلاقی است.

و همچنین  حضور تیم جهادی پزشکی در این روستا چشمان‌ بی‌فروغ آنها را امید بخشید و ادامه زندگی را برای‌شان دل انگیزتر کرد  چرا که به این باور رسیدند هنوز هم حس انسان دوستی زنده است. در این باره دکترپالاش پزشک عمومی و دکتر سلیمانی‌فرد مامائی زنان و زایمان با حضور و خدمت خالصانه خود لبخند رضایت برلبان خشکیده مردم  این منطقه نقش بستند. 

گزارش تصویری از هشتمین اردو جهادی دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهوازخدمت‌رسانی نوروزی به مناطق محروم مشهد توسط آستان قدس کلید خورد‌عطر خوش مهربانی در مناطق محروم؛ اردوی جهادی پزشکان و متخصصان اهوازی در حاشیه شهر

در ادامه تصاویری از اردو جهادی شهید محمدگودرزی را می‌بینید.

 

اهدای یک جلد قرآن  توسط بخشدار بخش چغامیش به تیم پزشکی

 

انتهای پیام/ ت

R41468/P4001/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی بیان کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان منجر به قتل یک خانم و تشدید اختلاف بین اعضای خانواده شد.

وی ادامه داد: درخواست مکرر بستگان این خانواده از رییس دادگستری دزفول برای ورود به موضوع موجب شد تا این پرونده در دستور کار شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان قرار گیرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اعضای شعبه حل اختلاف دزفول با اعضای این خانواده گفت: خوشبختانه با تلاش‌های جهادی و خداپسندانه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

وی ادامه داد: بین اعضای این خانواده برادری، صمیمیت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با صلح و سازش مختومه شد.

شورای حل اختلاف خوزستان با ایجاد مراکز صلح یار در استان تلاش دارد تا با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت زندانیان، توسعه آرامش و امنیت در استان گام بردارد.

بر اساس اعلام رییس کل دادگستری خوزستان، ۲۳۵ پرونده قصاص نفس در این استان سال گذشته به صلح و سازش ختم شد که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۹۰ فقره پرونده، ۱۶۱ درصد پیشرفت داشته است.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس