Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه در اظهاراتی مداخله‌جویانه از یک مجرم محکوم‌شده در ایران(نسرین ستوده) دفاع کرد و خواستار آزادی او شد.

لودریان در واکنش به صدور حکم محکومیت جدید نسرین ستوده مدعی شد: ما تلاش زیادی برای زنده نگه داشتن برجام پس از خروج آمریکا از این توافق انجام داده‌ایم اما انجام این تلاش‌ها به این معنا نیست که ما برای نقض حقوق بشر در ایران به این کشور یک چک سفید امضا داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه‌اش گفت: به همین دلیل، فرانسه تمام تلاش خود را برای تضمین آزادی نسرین ستوده به کار خواهد بست. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امور خارجه نقض حقوق ایران چک فرانسه ایران وزیر خارجه فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: هدف ایران هشدار به رژیم اسرائیل است

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای آلمانی خود گفت: هدف جمهوری اسلامی ایران  هشدار به رژیم اسراییل برای تفهیم پیامدهای ناشی از عبور از خطوط قرمز است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای آلمانی خود، در تشریح عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران عملیات حداقلی و دقیقی را علیه مراکز نظامی رژیم اسرائیل که از آنجا به سفارت کشورمان در دمشق حمله شده بود، انجام داد. 

وزیر امور خارجه کشورمان با تقبیح مواضع حمایتی آلمان از رژیم صهیونیستی، افزود: اگر رژیم اسرائیل بخواهد به ماجراجویی‌های خود ادامه دهد، پاسخ متقابل، فوری و گسترده‌ خواهد بود.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: هدف جمهوری اسلامی ایران  هشدار به رژیم اسراییل برای تفهیم پیامدهای ناشی از عبور از خطوط قرمز است. 

وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان ساخت: امیدواریم تلاش‌ آلمان به جای محکومیت اقدام مشروع ایران، متمرکز بر توقف جنگ در غزه و برقراری صلح و امنیت پایدار از مدیترانه تا دریای سرخ باشد. 

وزیر امور خارجه آلمان نیز در این تماس ضمن تاکید بر ضرورت انجام هر چه بیشتر گفتگوها در این دوران پُرمخاطره، اظهار داشت:  تحولات اخیر باعث افزایش تلاطم شدید در منطقه شده و نشان می‌دهد تنش‌ها رو به افزایش است. لذا معتقدیم تلاش‌های مشترک ما باید متمرکز بر جلوگیری از گسترش دامنه تنش باشد.

بائربوک افزود: ما هر روز تلاش می‌کنیم که این جنگ پایان یابد و راه دستیابی به صلح پایدار نیز هموار شود.

تشریح پاسخ ایران در گفتگوی امیرعبداللهیان با همتای مالتیلاوروف: اقدام ایران بر مبنای پاسخ مسئولانه صورت گرفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریابکوف: غرب بداند که با یک قدرت هسته‌ای بزرگ روبروست
  • امیرعبداللهیان: هدف ایران هشدار به اسرائیل است
  • امیرعبداللهیان: هدف ایران هشدار به رژیم اسرائیل است
  • وزیر خارجه فرانسه: پاریس در حمایت از رژیم صهیونیستی مقابل حمله تنبیهی ایران مشارکت داشت
  • امیرعبداللهیان بر موضع اصولی ایران در مخالفت با جنگ تاکید کرد
  • امیرعبداللهیان بر موضع اصولی ایران در مخالفت با جنگ در منطقه تاکید کرد
  • گفت‌و‌گوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و مصر
  • واکنش سفیر ایران به اظهارات وزیر خارجه اتریش
  • غربی‌ها پاسخ انتقام‌جویانه ایران به اسرائیل را محکوم کردند
  • اظهارات عجیب و یاوه گویی وزیر دفاع انگلیس درباره توقیف کشتی اسرائیلی