Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-28@19:40:53 GMT

تصاویری از محصول جدید کادیلاک CT۵ مدل 2020

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۱۲۱

تصاویری از محصول جدید کادیلاک CT۵ مدل 2020



جدیدترین محصول کادیلاک Cadillac CT۵ _۲۰۲۰ است که تا پایان سال جاری راهی بازار و جایگزین نسخه قدیمی می شود. در حال حاضر کادیلاک قیمت این خودرو را اعلام نکرده است. انتظار می رود قیمت پایه این خودرو پایین تر از قیمت ۵۰,۴۹۵ دلاری CT۶ باشد.

براساس پلتفرم آلفا، کادیلاک CT۵ مدل ۲۰۲۰ با گزینه‌های سیستم محرک عقب یا تمام چرخ محرک همراه‌با پیشرانه‌ی بنزینی ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر در دسترس خریداران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیشرانه ۳ لیتری خورجینی ۶ سیلندر تویین توربو به‌عنوان آپشن ارائه می‌شود و هر دو پیشرانه یادشده قدرت خروجی خود را ازطریق جعبه‌دنده اتوماتیک ۱۰ سرعته به چرخ‌ها انتقال می‌دهند. گفته می‌شود که در این جعبه‌دنده، تعویض دنده تقریباً نامحسوس است و راننده نمی‌توان به‌راحتی تعویض دنده‌ را تشخیص دهد. بسته به نوع پیشرانه انتخابی، علامتی در بیرون خودرو نصب می‌شود که مقدار گشتاور خروجی پیشرانه را بر حسب نیوتن‌متر نمایش می‌دهد.

خبرآنلاین

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد

ساعت هوشمند Rogbid M6 از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد به گوشی هوشمند متصل شوند و تماس‌ها یا اعلان‌ها را دریافت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ساعت هوشمند Rogbid M6 که به تازگی رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است، این محصول دارای مجموعه مناسبی از سنسورهای نظارت بر سلامت و تناسب اندام از جمله اکسیژن خون، ضربان قلب و خواب است، همچنین قادر است فشار خون کاربران را نیز اندازه‌گیری کند.

ساعت هوشمند Rogbid M6 از اتصال بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد به گوشی هوشمند متصل شوند و تماس‌ها یا اعلان‌ها را دریافت کنند، این ساعت هوشمند دارای قابلیت NFC است و می‌توان از آن برای باز کردن قفل درب هوشمند استفاده کرد، از دستیار صوتی نیز پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌هایی مانند پیش‌بینی آب‌وهوا، تایمر، ماشین حساب، کنترل دوربین از راه دور و ویژگی مکان‌یابی تلفن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Rogbid M6 با استفاده از یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و در صورت استفاده معمولی تا سه روز شارژدهی دارد، در حالت آماده به کار نیز تا ۱۰ روز دوام می‌آورد، این محصول را می‌توان به صورت بی‌سیم شارژ کرد؛ ساعت یادشده گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است، قیمت آن نیز ۹۹.۹۹ دلار ارزیابی شده است، البته در حال حاضر با قیمت تخفیف‌خورده ۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

کد خبر 739840

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • پیش از سفر‌های نوروزی چگونه خودروی خود را چک کنیم؟
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • با گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروساز خاورمیانه آشنا شوید +تصاویر
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد