Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@07:57:57 GMT

آمریکا به اتباع خود در فرانسه هشدار داد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۱۶۳

آمریکا به اتباع خود در فرانسه هشدار داد

فارت آمریکا در فرانسه به دلیل احتمال به خشونت کشیده شدن تظاهرات جلیقه زرد‌ها در این آخر هفته، به اتباع خود هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت آمریکا در فرانسه امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای هشدار داد که اتباع آمریکا که قصد سفر به فرانسه را دارند باید از پاریس و دیگر شهر‌های این کشور به دلیل احتمال به خشونت کشیده شدن تظاهرات جلیقه زرد‌ها در آخر هفته دوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: انتظار می‌رود تظاهرات جلیقه زرد‌ها در ۲۳ و ۲۴ مارس ادامه داشته باشد و این اعتراضات به خشونت کشیده شود. سفارت آمریکا به مسافران اهل آمریکا پیشنهاد می‌کند در این آخر هفته به پاریس و دیگر شهر‌های اصلی فرانسه سفر نکنند.

سفارت آمریکا در فرانسه در بخش دیگری از این بیانیه هم اعلام کرد: در طول اعتراضات پیشین، غارت، آتش‌سوزی و انواع رخداد‌های دیگر در مکان‌های گردشگری پرجمعیت فرانسه رخ داده بود. آمریکایی‌هایی که در فرانسه هستند باید انتظار ترافیک را هم داشته باشند، زیرا تظاهرکنندگان در اعتراضات پیشین موانعی را در بزرگراه‌ها قرار می‌دادند.

تظاهرات جلیقه زرد‌ها از اواسط ماه نوامبر در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آمریکا فرانسه جلیقه زرد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان «باروز» و «تیلور» در المپیک/ ترکیب کشتی آمریکا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا موسوم به «فاینال‌ایکس» بامداد امروز با تعیین دوبنده‌پوشان آمریکایی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس پایان یافت و مسافران پرواز فرانسه مشخص شدند.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: اسپنسر لی
۶۵ کیلوگرم: زین ردیرفورد
۷۴ کیلوگرم: کایل دیک
۸۶ کیلوگرم: آرون بروکس
۹۷ کیلوگرم: کایل اسنایدر
۱۲۵ کیلوگرم: میسون پاریس

پس از مدت‌ها در المپیک خبری از دیوید تیلور و جردن باروز نخواهد بود و در اوزان مهم ۷۴ و ۸۶، «کایل دِیک» و پدیده ۲۳ ساله‌ای به نام «آرون بروکس» راهی فرانسه می‌شوند.

کد خبر 6084105 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • پایان «باروز» و «تیلور» در المپیک/ ترکیب کشتی آمریکا اعلام شد