Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام بیش از ۳۷۷۲ پروار نوروزی تا ۲۹ اسفند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده از انجام  ۳۷۷۲ پرواز نوروزی  تا ۲۹ اسفند سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۷۳۸پرواز داخلی و ۱۰۲۴پرواز خارجی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرودگاه حضرت امام با انجام ۶۵۰پرواز خارجی پرترافیک ترین فرودگاه در پرواز های بین المللی و فرودگاه مهرآباد و مشهد مقدس به ترتیب پرترافیک ترین فرودگاه در پروازهای داخلی کشور به شمار می روند.

جعفرزاده تعداد پروازهای عبوری  در این ایام تا ۲۹ اسفندماه را ۵۵۱۱ پرواز ذکر کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به مسافران توصیه کرد برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایتهای دارای مجوز که لیست آنها بر روی پرتال سازمان هواپیمایی کشوری قابل دسترسی است اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت انجمن شرکت های هواپیمایی فراهم است و بر لزوم مدیریت بیشتر شرکتهای هواپیمایی بر توزیع بلیت هواپیما تاکید کرد و از شرکت های هواپیمایی خواست هرگونه تخلف و سودجویی را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست، هرگونه تخلف را به سازمان گزارش کنند تا برخورد لازم صورت گیرد.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حضرت امام سازمان هواپیمایی کشوری مشهد مقدس وزارت راه و شهرسازی هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود

 جعفر يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تمامی شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند مبالغ بلیت های باطل شده پروازهای شنبه و یکشنبه را کامل بازگردانند گفت: طبق حقوق مسافری باید تمامی شرکت‌های هواپیمایی مبالغ بلیت‌های باطل شده را ظرف ۷۲ ساعت به مسافران کامل بازگردانند.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به‌تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در خصوص لزوم رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به‌دنبال بسته شدن تعدادی از فرودگاه‌ها اخطار داده است.

یازرلو با اشاره به شرایط رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به‌دلیل بسته شدن تعدادی از فرودگاه‌های کشور، اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته و گزارشات واصله، از ابتدای بازگشایی فرودگاه‌های کشور و رفع محدودیت‌های وضع شده با کمال تأسف برخی از شرکت‌های هواپیمایی، چارتر کنندگان پرواز، دفاتر فروش بلیت و سایت‌های فروش آنلاین به قصد انتفاع مالی بیشتر از شرایط غیر مترقبه به وجود آمده و بدون توجه به رعایت حقوق مسافران، رویه و مقررات تغییر یا ابطال غیر داوطلبانه بلیت، مغایر با اهداف بخشنامه صادره‌ی این سازمان در تاریخ ۲۶ فروردین‌ماه، با طرح ایرادات یا فرضیات مختلف از رسیدگی شایسته به امور مسافران خودداری کرده‌اند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری  اظهار کرد: همچنین با اخذ جرائم و دریافت مابه‌التفاوت کلاس پروازی و غیره از مسافران، ضمن ضرر مالی به مسافران، موجب نارضایتی عمومی شده‌اند.

وی  بابیان اینکه  سازمان هواپیمایی کشوری به هر یک از شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و عوامل فروش بلیت آنها که اقدام سودجویانه مانند افزایش ناگهانی بهای بلیت، عدم تخصیص جا به مسافران دارای بلیت پرواز ابطال شده و فروش ظرفیت موجود در پروازها به مسافران جدید اخطار می دهد گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به‌دقت رصد و به‌هنگام دریافت شکایت از مسافر ضمن تشکیل پرونده، مستندات مربوطه با تعیین وصف مجرمانه آن به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (ویژه فرودگاه‌های تهران) ارجاع خواهد  شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند