Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@00:53:10 GMT

آغاز رقابت های فوتبال انتخابی یورو 2020

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۲۲۲

رقابت های فوتبال انتخابی جام ملت های 2020 اروپا با شکست روسیه مقابل بلژیک و پیروزی پرگل هلند آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در آغاز هفته نخست این رقابت ها ، در گروه I ، بلژیک 3-1   روسیه  را شکست داد ،ادن هازارد دو بار و  یوری تیلمانس Youri Tielemans  برای بلژیک در این بازی گلزنی کردند و تک گل روسیه را هم دنیس چریشف به ثمر رساند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی های این گروه قزاقستان  3-0   اسکاتلند  را  برد و قبرس  با 5 گل  سن مارینو را در هم شکست .

 در گروه C ، هلند  با چهار گل   بلاروس  را در هم کوبید . ممفیس دیپای دو بار ، جورجینیو واینالدوم Georginio Wijnaldum و  ویرجیل فن دایک Virgil van Dijk گل های این بازی را به ثمر رساندند .  در دیگر بازی این گروه ، ایرلند شمالی با دو  گل  استونی را شکست داد  .

در  گروه  E ، اسلواکی با دو گل  مجارستان را با شکست بدرقه کرد و کرواسی 2-1  از سد   جمهوری  آذربایجان گذشت .

و  در گروه G لهستان  با یک گل از سد میزبانش  اتریش گذشت .

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال انتخابی یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان