Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@19:05:22 GMT

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۲۷۰

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

به منظور تسهیل در تردد خودروها در محورهای مازندران محدودیت‌های ترافیکی در هر سه محور چالوس، هراز و سوادکوه اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه آمدوشد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است، گفت: رفت وآمد انواع کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳ فروردین ماه و از ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۴ فروردین ماه تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۵ فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ علیرضا قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۴ فروردین ماه، تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع و از ساعت ۱۴ روزهای اعلامی تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء یک طرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه مازندران در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در محور چالوس نیز گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه ۴ فروردین ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۵ تاریخ‌های مذکور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.
وی با بیان اینکه رفت وآمد انواع تریلرها از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز یک شنبه ۴ فروردین ماه از سوادکوه به تهران ممنوع است، افزود:عبور و مرور انواع موتورسیکلت در تعطیلات نوروزی در جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترافیک مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده‌های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس محدودیت ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می‌شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

کد خبر 6081109

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال